עוף בבירה: מתכון קליל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

אם אתם קרניבורים אמיתיים שאמנם לא נמאס להם מבשר אבל רוצים קצת לאכול עוף טעים ואיכותי עם בירה שיעשה לכם ארוחת הצהריים למשודרגת או

משהו מקורי ומטעים להביא לארוחת ערב עם חברים. המתכון הזה לא רק טעים אלא ממש קל להכנה, נתאר לכם בקצרה את כל מה שאתם צריכים לדעת

בשביל להכין עוף בבירה בקלות, למה כדי לכם להכין את זה ולאילו אירועים זה יכול להתאים:

 

מתכון:

למתכון הזה תצטרכו שוקיים עוף (ניתן לעשות אותו גם עם חזה עוף), בין 500 גרם לקילו. מלח גס, פלפל, פפריקה, כמון, שום, בצל וכמובן, 330 מ"ל בירה מסוג הבירה שאתם אוהבים. יש להשאיר אותו במרינדה כשעה לפחות במקרר.

180 מעלות בתנור לחצי שעה ויש לכם עוף בבירה מושלם, זמן ההכנה עשוי להשתנות בין תנור לתנור ויש לבדוק בעצמכם את מידת העשייה גם לאחר 30 דקות אפייה. ניתן להכין אותו גם בשיטות נוספות כגון: על האש מה שנקרא BBQ , נתון לשיקול דעתכם.

מבחינת סוג בירה עדיף להשתמש בבירה שהיא מתונה מבחינת חוזק טעם ואחוז האלכוהול. לאחר מתכון אחד שעשיתם תוכלו לשחק יותר עם סוגי הבירות אבל ממליצים להתחיל עם בירות קונסרבטיביות כמו גולדסטאר וטובורג.

 

למה להכין עוף בבירה:

קודם כל זה טעים, טעים מאוד. לא רק שזאת מנה טעימה כמו שאתם מבינים היא מאוד קלה להכנה ואתם יכולים לעשות אותה בזמן קצר. היא לא דורשת המון מצרכים או מיומנויות מיוחדות, ובכל זאת אתם מפיקים אוכל שהוא טעים וגם מרשים.

לעוף בבירה יש מעיין הילה של מנה מרשימה, גם אם היא קלה להכנה כשאורחים שומעים שהכנתם עוף בבירה הם ככל הנראה יתרשמו לטובה. במיוחד כשהם יאכלו ממנה ויטעמו את טעם הבירה הטעים וייחודי שהיא מוסיפה לעוף.

 

לאירוע אירועים זה יכול להתאים:

זה יכול להתאים למסיבה עם חברים, עם רואים משחק כדורגל או סתם עושים ארוחת ערב נחמדה ובא לכם להכין משהו טעים ומרשים, עוף בבירה זה המתכון שחיפשתם.

זה יכול להתאים עבור אירועים משפחתיים, גם ילדים בגירים יכולים לאכול ממנה אם תהיתם, אין שום בעיה עם זה. זה יכול להתאים גם בתור אוכל סתמי שיהיה לכם לאכול במהלך השבוע. בכל זאת, זה פשוט להכנה ולא דורש מצרכים או עבודה מיוחדת.

יש המון וויראציות לעוף בבירה ואנחנו מזמינים אתכם לנסות את המתכון שהצענו לכם ומתכונים נוספים שניתן למצוא בקלות ברחבי הרשת. בכל מקרה אנחנו מציעים לכם לנסות להכין עוף בבירה, אנחנו סבורים שלא תתאכזבו ותיווכחו כי באמת מדובר במנה מרשימה, טעימה, קלה להכנה ומתאימה למגוון גדול של אירועים.

 

נתח טרי

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו