5 מתכונים שרק אנשים שאוהבים אוכל ינסו בבית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

אם אתם אוהבים אוכל וקצת מיציתם את האוכל הרגיל שלכם, הגיע הזמן להתקדם קצת.

לרשותכם מגוון מתכונים שיעזרו לכם לאתגר קצת את היכולות הקולינריות שלכם בדרך לדברים קצת יותר רציניים.

אחרי שתכינו את המתכונים הללו, אף אחד כבר לא יוכל להישאר אדיש לביצועים שלכם במטבח.

כל מה שאתם צריכים זה רק קצת סבלנות, השאר עלינו.

 

פודיז אוכל ומתכונים:

אם אתם אוהבי אוכל והגעתם למצב שכבר הכנתם את כל מה שעולה על דעתכם, בדיוק בשביל זה פודיז אוכל ומתכונים מציעים לכם מבחר מתכונים שגם אנשים מנוסים ישמחו להכיר. המתכונים מורכבים אבל התוצאה שווה את זה לגמרי, תסמכו עלינו.

 

  1. פסטות:

אם עד עכשיו חשבתם שהפסגה זה הרוטב האיכותי ביותר שהכנתם לפסטה שלכם, תחשבו שוב. לרשותכם מגוון מתכוני פסטה, שהמשותף לכולם הוא שתצטרכו להשקיע זמן בהכנת הבצק שלהם. הכנת פסטה היא כמו מדע מדויק, ולטעויות, פשוט אין מקום. אבל תאמינו לנו, התוצאה שווה את זה לגמרי.

 

  1. בשר בבישול איטי:

אם עד עכשיו הייתם רגילים להכין את הבשר שלכם בבישול או על האש, הגיע הזמן לעבור לדבר האמיתי בתחום הבשר. תבשילי קדירה בבישול איטי לוקחים את נתחי הבשר המעניינים ביותר ונותנים להם שעות ארוכות של בישול. התוצאה? לא תשאיר אף פה סגור.

 

  1. דגים מעושנים:

ישראלים אוהבים דגים, ובמיוחד דגים מעושנים. משום מה חלקם חושבים שדגים מעושנים זה עסק למסעדות בלבד. בדיוק בשביל זה אנחנו פה, לומר לכם שהגיע הזמן גם לנסות לבד בבית. כל מה שאתם צריכים זה לתת לתנור שלכם לעבוד הרבה זמן על אש קטנה, עם הדגים הוא כבר ידע להתעסק. כמובן שחשוב שתבחרו את הדגים הנכונים כדי שהעישון יהיה איכותי.

 

  1. בצקים:

כשאנחנו מדברים על בצקים, אנחנו לא מדברים על האלו הפשוטים שכבר מזמן למדתם להכין. אתגרו את יכולות האפייה שלכם עם בצקים ממולאים בבשר, או אולי פוקצ'ות שקצת קשה להכין. דבר אחד בטוח, אחרי שתנסו את זה פעם אחת, כבר לא תוכלו להפסיק.

 

  1. קינוחים:

בסיומה של כל ארוחה, אסור לוותר על קינוח מתוך ואיכותי. אם עד היום כל מה שידעתם להכין זו גלידה פשוטה או אולי עוגת שוקולד קצת יותר מורכבת. זה עדיין לא מאתגר אתכם באמת. תסתכלו קצת למטבח האירופאי ותשקיעו בהכנה של קינוח אירופאי אמיתי. בין אם מדובר על קרם בוואריה או על טירמיסו איכותי, את המחמאות אתם תגרפו, ובגדול.

 

לסיכום:

הכנה של מתכונים מורכבים יכולה להיות מסובכת גם אם אתם בעלי ניסיון רב במטבח. אבל בסופו של דבר, זה הפתרון היחיד למי שרוצה קצת לצאת מהתפריט המשעמם והרגיל של היומיום, ולהביא את היכולות שלו לקצה. היתרון הוא שאת המחמאות שתקבלו, לא תשכחו הרבה מאוד זמן.

 

בצקים

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו