מתכון לשיפודי פרגית על האש

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

מי מאיתנו לא אוהב אירועי על האש? הם טעימים, הם קלים להכנה, הם חברתיים, מגבשים ובעיקר עושים אווירה של חופש ושל ביחד. אחת מהמנות האהובות בעל האש היא מנת שיפודי הפרגית העסיסיים, ובמאמר זה ניתן לכם מתכון לשיפודי פרגית על האש. אז הכינו את הבטן היטב והתכוננו למנה הטעימה והקלילה הזו.

 

מה אתם מעדיפים – מתוק או חריף?

מתכון לשיפודי פרגית על האש יכול ללכת גם לכיוון המתקתק וגם לכיוון החרפרף. בכל מקרה, שיפודי פרגית הם עסיסיים ובשרניים וכל רוטב או תיבול שתשימו עליהם – יחמיא להם ויהפוך אותם לאחת המנות האהובות ביותר על השולחן.

שיפודי פרגית על האש הולכים נהדר גם עבור מי שנמנע מפחמימות ומסתפק בצלחת עם שיפודי פרגית, חומוס וסלט, וגם עבור מי שאוהב לנשנש ליד מנת הבשר שלו תפוח אדמה אפוי, צ'יפס או טבעות בצל.

 

מתכון לשיפודי פרגית על האש

המתכון לשיפודי פרגית על האש שנציג בפניכם כאן יותיר את כל האורחים שלכם פעורי פה, ותאמינו לנו שאתם עומדים להפיץ אותו בין כל החברים והמשפחה שלכם. למה? כי הוא כל כך פשוט וכל כך טעים.

בזמן שרוב המתכונים לשיפודי פרגית מסתכמים בתיבול לפרגית, טריאקי, צ'ילי מתוק או חריף, פפריקות למיניהן, חמאת בוטנים ועוד, מתכון לשיפודי פרגית על האש כמו שאנחנו עומדים להציג בפניכם תאמינו לנו שעוד לא ראיתם.

 

שיפודים

 

מתכון מעולם אחר

אז במתכון לשיפודי פרגית על האש אנחנו עומדים לקחת אתכם למזרח הרחוק עם טעמים של קוקוס, סויה, ג'ינג'ר, שום וכל הטעמים הטובים שיש למזרח להציע.

הכינו מרינדה שמורכבת מ2 שיני שום קצוצות, חצי פלפל צ'ילי אדום קצוץ, שורש ג'ינג'ר באורך ס"מ בודד, חצי כוס רוטב סויה, שלוש כפות של שמן שומשום, 2 כפות דבש, מיץ לימון, 200 מיליליטר של קרם קוקוס ופלפל שחור לפי הטעם.

את המרינדה ערבבו היטב עד לקבלת מרקם אחיד. את שיפודי הפרגית השרו במרינדה למשך כשעתיים והתחילו לחמם את הגריל!

 

מתכון טוב זה פשוט לא מספיק

אז נכון שאפשר לקחת מתכון לשיפודי פרגית על האש ולסמוך עליו שיעשה את העבודה, אבל בינינו – זה ממש לא מספיק. אחד הדברים שישפיעו על טעמם הסופי של שיפודי הפרגיות שלכם הוא הגריל עליו תצלו את השיפודים, ואנחנו כאן כדי להמליץ לכם על גריל גז מנצח.

 

חברת די אנד אס בע"מ

חברת די אנד אס בע"מ היא מראשוני היבואנים של מוצרי גריל גז וגריל פחם למדינת ישראל, והגיעה למצב שבשנת 2020 שמה ממש הולך לפניה. החברה מייבאת מוצרים איכותיים ממגוון סוגים כמו פטריות חימום, מעשנות בשרים, טאבונים ועוד, ועם ניסיון של שנים אתם יכולים להיות בטוחים שאתם רוכשים מוצר לא פחות ממעולה. אז תהנו מהמתכון וספרו לנו איך יצא!

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו