מתכון לכנפיים חריפות על האש

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

כולם מחכים להן, מצפים להן, מפנטזים עליהן והן באמת הכי טעימות בעולם. אין על האש איכותי וטעים בלי כנפיים, ואם הן חריפות – הרי זה משובח. החורף אמנם בעיצומו אבל לקראת האביב ההולך וקרב הכנו לכם מאמר שאסור לכם לפספס בשום פנים ואופן, קבלו מאיתנו מתכון לכנפיים חריפות על האש שישדרג כל על האש שתעשו מעכשיו והלאה. קדימה, בואו ננפנף!

 

מי בכלל אוהב כנפיים?

ובכן השאלה צריכה להיות הפוכה לחלוטין – מי בכלל לא אוהב כנפיים? כנפיים הן הממתק של כל על האש, וגם ילדים וגם מבוגרים פשוט מטורפים עליהן. הן קטנות, בשרניות וטעימות ופותחות את התאבון למה שעוד יבוא אחריהן.

כנפיים אפשר לתבל במגוון תיבולים ורטבים כך שהן יכולות להתאים כמעט לכל חיך וחיך. הן יכולות להיות מתקתקות, חרפרפות, מעושנות ובקיצור – מדובר פה על אחד הדברים הכי טעימים שאתם יכולים לעשות לעצמכם. אז הבטחנו מתכון לכנפיים חריפות על האש ועכשיו הגיע הזמן לקיים!

 

 

מתכון לכנפיים חריפות על האש

אז קבלו אותו – מתכון לכנפיים חריפות על האש בדרך אליכם!

אז הרוטב שאתם עומדים לעשות הוא רוטב חריף שמשתלב עם קצת מתיקות, כזה שלא ישאיר את הפה שלכם עולה באש אבל גם לא כזה שישאיר אותו אדיש. ערבבו כמות של חצי כוס של רוטב צ'ילי מתוק עם רבע כוס של רוטב צ'ילי חריף, 3 כפיות של סילאן, כף רוטב סויה, 2 או 3 שיני שום כתושות וחצי כפית מלח.

ערבבו היטב את התערובת והנה לכם הרוטב המושלם. את הכנפיים השרו ברוטב שיצרתם לכמה שיותר זמן – עדיף לכמה שעות טובות. בהשריה הכנפיים סופחות את כל הטעמים – החריפים, המתקתקים והבשרניים של הכנפיים.

 

השלב הבא – איך צולים כנפיים?

אז יש מי שאוהב לטגן את הכנפיים בשמן עמוק – מנה שאנחנו פוגשים הרבה במסעדות. הכנפיים מוגשות כמנת פתיחה שפותחת את התאבון, אולם בהכנה ביתית היינו ממליצים לכם דווקא על דרך אחרת מטיגון – צלייה.

צליית הכנפיים תעניק להן, מעבר לארומות החריפות, גם ארומה מעושנת של מנגל איכותי, ובינינו – מי לא אוהב על האש, לא משנה מתי ולא משנה למה?

 

גריל גז של WEBER

לקבלת הכנפיים המושלמות אנחנו ממליצים על שימוש בגריל גז או גריל פחמים של המותג GRILL. המותג הוא המוביל בעולם במאפיינים הכל כך קריטים של גריל גז – איכות, עיצוב, עמידות לאורך שנים ארוכות וכמובן יופי.

עם הגריל של WEBER תוכלו לנסות מתכון לכנפיים חריפות על האש, המבורגרים, חזה עוף, פרגיות, קבבים, נקניקיות למיניהן, שיפודי ירקות ועוד רבים וטובים. עם איכות בלתי מתפשרת ושירות לקוחות אדיב, מותג WEBER שמח להציע מגוון רחב של מוצרי גריל גז להנאתכם ולשימושכם. תהנו!

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו