מעשנות בשרים איכותיות לאוהבי בשר מושבעים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

יש לאהוב בשר, ויש לאהוב בשר ולהבין בו ממש. להכין בבית ולאכול סטייק, קבב או המבורגר – זה טעים, אבל כדי ליהנות בצורה המרבית מבשר, צריך כלים מיוחדים. הכנת בשר על סיר בו מחבת באמצעות כיריים או בתנור יכולה להנפיק תוצאות טעימות, אבל עד גבול מסוים.

באמצעות תהליכי בישול שונים, שנעשים על ידי כלים מסוימים, ניתן לחצות את הגבול הזה וליצור טעמים מיוחדים – בדיוק כפי שניתן לעשות עם מעשנות בשרים איכותיות.

 

מעשנה איכותית לבשר

מעשנה הופכת בשנים האחרונות לאחד מאמצעי הבישול הפופולאריים ביותר בקרב אוהבי בשר. נכון, כמעט כולנו אוהבים בשר, אבל אפשר לאהוב בשר בתור מזון על הצלחת ואפשר לאהוב בשר בצורה הרבה יותר עמוקה.

אם אתם אוהבים לבחור את הנתחים שלכם בעצמכם, מכירים את כל סוגי הבשר ומשתמשים בטכניקות מיוחדות בהכנת הבשר שלכם, מעשנה איכותית לבשר, כפי שניתן למצוא באתר וובר ישראל, היא דבר שאתם חייבים אצלכם בבית.

מעשנה היא כלי שיכול להכיל בשר, ובו מבצעים תהליך שנקרא עישון. במעשנה ביתית לרוב, העישון שמתבצע הוא עישון חם. באמצעות חומרי בעירה משתנים, ניתן "לעטוף" את הבשר בעשן, כאשר הוא נמצא בטמפרטורה גבוהה. התהליך הזה מעניק טעמים ייחודיים וטעימים מאוד לבשרים השונים.

 

הקפדה על הטמפרטורה

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך העישון הוא הקפדה על הטמפרטורה. בעוד שבתהליך העישון הקר צריך להקפיד על הטמפרטורות הנמוכות, כאשר מדברים על מעשנה ביתית המבצעת עישון חם, יש להקפיד על טמפרטורות שנעות בין 80 מעלות לבין 130 מעלות. גובה המעלות תלוי בסוג הבשר שאתם מעשנים וכיצד אתם רוצים להכין אותו.

מעשנת בשר איכותית תאפשר לכם להגיע בקלות אל הטמפרטורות הללו וכן להיות עליהן בבקרה. באמצעות מדי חום, דיגיטליים או אנאלוגיים, תוכלו לשים לב בכל רגע נתון שמעשנת הבשר האיכותית שלכם מבצעת את תהליך העישון בחום הנכון והמדויק ביותר.

 

קוטר מתאים

קוטר המעשנה לא יקבע האם מדובר על מעשנת בשר איכותית יותר או איכותית פחות, אך ככל שקוטר המעשנה גדול יותר, כך ניתן להכניס אליה יותר בשר. אם מכינים אוכל למשפחות או בכמויות גדולות, מעשנת בשר איכותית עם קוטר גדול יותר תאפשר לכם לעמוד בקצב.

 

קערת נוזלים

מעשנות בשר רבות מגיעות ללא קערות נוזלים, מה שפוגע באופן מסוים בתהליך העישון. עישון הבשר מתבצע באמצעות חומרי בעירה, שמהם נפלט עשן אל הבשר. הבשר עשוי לפלוט מיצים שישפכו בחזרה אל חומרי הבעירה ויצרו ריח לא טוב או שיפגעו בהליך העישון, כך שלמעשנת בשר איכותית צריכה להיות קערת נוזלים מובנית שתאגור אותם.

 

עישון מגוון

כמובן שבשר הוא המזון הפופולארי ביותר לעישון, אבל עם מעשנת בשרים תוכלו לעשן עוד סוגים רבים של מזון. ניתן לעשן בין היתר גם דגים ועופות. אם אתם צריכים להכין מזון לטבעוני או צמחוני, תוכלו לעשן גם את מרבית סוגי הירקות.

וובר ישראל

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו