הצ'ק ליסט שיהפוך אותך לגריל מן מקצועי – כיסוי לגריל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

עם ישראל חובב מנגלים ולא מחכה ליום העצמאות כדי לעשות על האש.

כל הזדמנות לחגיגה היא לגיטימית והגריל נשלף מהמחסן בכל הזדמנות, כדי להכין ארוחה מפוארת ולפנק את האורחים, אבל גריל לבדו אינו מספיק כדי להפוך אתכם

לרגילמנים מקצועיים, אז הכנו לכם צ'ק ליסט מושלם שיהפוך אתכם מהממנגלים של השכונה לגרילמנים של ממש.

 

6 אביזרים וגאדג'טים שאתם חייבים ליד הגריל שלכם

 

כיסוי לגריל

אולי נשמע לכם טריוויאלי אבל כל גרילמן שיש לו גריל איכותי יודע שחייבים לדאוג גם להלביש לו כיסוי גריל איכותי. כיסוי למנגל שומר על הגריל שלכם מפני אבק ולכלוך. אם הגריל שלכם מאוחסן במרפסת, או בחצר, אתם חייבים להגן עליו גם מפני פגעי מזג האוויר, לוודא שהוא לא יהרס בגלל לחות, או גשם, שהצבע שלו לא יתקלף וגוף המתכת לא יחליד.

 

מברשת ניקוי

רשת המנגל שלכם אמנם נשרפת באופן קבוע ואיתה כל החיידקים, אבל זה לא באמת נעים לאכול מזון שנצלה על רשת מלוכלכת, מלאה שיירי בשר וירקות שצליתם שם לפני חודש. שימוש קבוע במברשת מתכת חזקה יבטיח לכם רשת גריל נקיה וגם פאסון של גרילמן מקצועי כשאתם משתמשים בה.

 

שבבי עץ לעישון

בין אם המנגל שלכם משלב פעולת עישון עם הצליה ובין אם לא – שבבי עץ לעישון הם תוספת נפלאה של טעם ופוזה שאין לה תחליף. שקיק קטן של שבבי עץ לעישון מתאים גם לתקציבים נמוכים, מאפשר לכם לבחור את סוג העץ העדיף עליכם ולקבל אותו מוכן בצורת שבבים איכותיים ונקיים, מתאימים לעישון ולתוספת טעם נהדרת לבשר.

 

מדליק פחמים

רצוי כמובן להשתמש בכמה שיותר חומרים טבעיים וכמה שפחות חומרים כימיים בעת הדלקת האש ללצליית מזון, כדי למנוע כניסה של חומרים רעילים לתוך המזון שלכם ולכן כדאי מאוד לרכוש אביזר פשוט וזול, שאפשר למצוא ברשתות השיווק במחיר של כמה עשרות שקלים, אותו מניחים מעל הפחמים לאחר הדלקת הלהבה הראשונית. המכשיר יוצר תנועה של אוויר מהפחמים וגורם להצתה מהירה ויעילה של להבות האש.

 

מלקחיים מכל הסוגים

צלייה על הגריל מחייבת אתכם להחזיק כמה סוגים של מלקחיים איכותיים, שיעזרו לכם להפוך את הסטייק, לשלוף את השיפוד ולהגיש באופן הכי אלגנטי לאורחים שלכם.

 

מחבת יצוק לגריל גז, או פחם

בין אם יש לכם גריל גז, או גריל פחם, שימוש במחבת ברזל יצוק גם הוא הכרחי לפעמים. הוא מאפשר לכם לתת לבשר צלייה קצת שונה, לצלות דגים על הגריל בנוחות, להשתמש במיצי הבשר להכנת רטבים ועוד.

 

לסיכום

הרכבה של ערכה מושלמת לגרילמן המקצועי היא לא מסובכת ואפילו לא יקרה כל כך, אבל בין אם אתם רוצים לפנק את עצמכם, או מישהו שאתם אוהבים, שממש אוהב לעמוד ליד המנגל ולפנק את כולם – אין ספק שהאביזרים המשלימים לצלייה על הגריל הם יופי של מתנה.

 

בשר בצלייה

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו