איך להכין עוגת שכבות שוקולד פאדג'

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

מעוניינים ללמוד איך להכין עוגת שוקולד פאדג' מושחתת במיוחד? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם. להלן מתכון מצוין וקל להכנת עוגה אשר תקצור מחמאות מהחברים ובני המשפחה.

 

מתכון לעוגת שוקולד פאדג' – קל ופשוט במיוחד

עוגת שוקולד פאדג' היא ללא ספק אחת העוגות האהובות ביותר, וזאת בשל העובדה כי מדובר בעוגה אשר איננה מכילה מוצרי חלב או ביצים, ולכן המתכון האנגלי הזה אשר עבר מדור לדור כבש את לבבות הישראלים. אם אתם מעוניינים להציג את הכישורים שלכם בתחום הקונדיטוריה, באמצעות עוגת שוקולד פאדג' תוכלו בהחלט לעשות כן. להלן התפריט והמרכיבים אשר יהפכו אתכם לכוכבי הערב. ראשית כל, נתחיל בעוגה. על מנת להכין את העוגה (אותה יש להכין בנפרד) יש להשתמש ב 400 גרם קמח לבן, 100 גרם אבקת קקאו, 300 גרם סוכר חום, 3 כפיות של אבקת סודה לשתייה או אבקת אפייה, כפית של מלח אטלנטי, 200 מיליליטר של שמן קוקוס, 450 מילימטר מים וחצי כוס של מיץ תפוחים. מומלץ להשתמש במשקל בכדי לבדוק היטב כי הכמויות מדויקות, וזאת בכדי להבטיח כי העוגה תאפה באופן מדויק ומושלם. לצורך הכנת העוגה קחו קערה ושימו בה את אבקת אפייה, מלח, קמח, סוכר, וניל, שמן וחומץ ובהדרגה הוסיפו את המים באמצעות מטרפה. בדקו כי אין גושים, וכי התערובת אשר התקבלה אחידה. לקחו שתי תבניות אפייה בקוטר של 20 ס"מ, ושמנו אותן היטב בשמן. לאחר שהכנסתם את התערובת, הכניסו את התבניות לתור תנור מחומם ל 200 מעלות, למשך 35-45 דקות. בכדי לבדוק האם העוגה נאפתה כיאות, הכניסו קיסם ובדקו האם ישנם פירורים. במידה והוא יוצא נקי, העוגה שלכם מוכנה. מומלץ להשאיר את העוגה לנוח למשך כרבע שעה עד עשרים דקות, ובינתיים להתחיל בהכנת הציפוי.

קינוח

 

כיצד מכינים ציפוי לעוגה?

על מנת להכין את הציפוי העשיר אשר מקפיץ את העוגה, השתמשו ב 25 גרם של קקאו, 80 מיליליטר של חלב שקדים או סויה, 100 גרם של שוקולד מריר משובח (ניתן להשתמש גם בפרלינים של שוקולד אותם ניתן לרכוש באמצעות חנויות מתמחות, 80 גרם של שמן קוקוס ו 300 גרם של סוכר חום. את כל המרכיבים הכניסו לתוך סיר על אש בינונית והניחו לתערובת עד שהיא נמסה לחלוטין. בדקו היטב כי אין גושים, והוסיפו על פי טעמכם האישי כפית וניל לצורך הקפצה של הטעמים. לאחר שנוצרה תמיסה אחידה הורידו אותה מהאש והניחו כשליש ממנה על גבי העוגה הראשונה, ולאחר מכן על גבי העוגה השנייה. בכדי להשלים את העוגה השתמשו בתערובת שוקולד אשר נותרה ופזרו אותה על גבי העוגה, והגישו אותה חמה לאורחים. רוצים ללמוד לימודי קונדיטוריה היכנסו לכאן ובכך תשדרגו את היכולת בקונדיטוריה.

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו