איזה קינוחים כדאי להגיש בחתונות קיץ

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

חתונה זהו האירוע המושלם לתחילתה של חגיגה.

החתן והכלה מתחתנים, באים אורחים מכל המינים ומכל הסוגים, החברים חוגגים וצוהלים משמחה, והאווירה פשוט מדהימה.

לצד כל אלו, האוכל שהרוקחים יאכלו חשוב לא פחות מהכל.

הקינוח בפרט, יייב להיות מתאים לאירוע החתונה ומתאים לתקופת העונה.

ישנם קינוחים רבים שיכולים להתאים, אך ישנם הקינוחים המתאימים במיוחד לימי הקיץ החמים.

 

מוס בשכבות ובטעמים – הקינוח המושלם והקליל

המוס נחשב לאחד הקינוחים הכי פשוטים אך מרשימים בעולם הקונדיטוריה. בחתונות, האורחים לרוב נהנים ממספר מסוים של קינוחים, והעדיפות היא לחלק אותם למנות קטנות בשביל שכולם יוכלו להנות במידה מסוימת, ומצד שני לא לגרום להם לזרוק כמויות מטורפות של מנות. המוס יכול להגיע בכל הטעמים, למשל שוקולד, לוטוס, קרמל, וניל ועוד, ויכול להגיע עם תוספות של פירות, אגוזים, סירופים למניהם ועוד המון. המוס בדרך כלל מגיע בתוך כוס, וניתן לקשט ולהדר אותו בכל דרך שרק נבחר לעשותו.

 

עם הפירות ניתן לסגור את כל הפינות

פירות מזמן הפכו לחלק משגרת היום יום שלנו. הם באים בסוגים שונים, עשירים בויטמינים וכל הנוגדנים החשובים לגוף, הם סופר טעימים ועם זאת גם סופר בריאים. לחתונה המושלמת, ניתן להביא לאורחים למשל מגשי פירות מעוצבים, זהו הקינוח המושלם שיכול להתאים לכל אחד. זה מתאים לאנשים שבתפריט דיאטטי למשל, כאלו שלא צורכים המון סוכר, אנשים שאלרגיים לחומרי גלם מסוימים ועוד.

הפירות הם לחלוטין דרך נהדרת לשלב קינוח מושלם בתוך אירוע החתונה, מאחר והם קלילים, זולים לחלוטין והם בהחלט משתלמים עבור רוב האנשים, ונותנים מענה ופתרון לכל סיטואציה בעייתית. הפירות גם כמובן טבעוניים, לכן הם מקבלים פלוס מטורף בחתונות ובכלל באירועים.

 

קינוח טפיוקה – יעשה את העבודה

קינוח טפיוקה הוא קינוח שנכנס לתוך כוס או קערה, הוא עשוי מפניני טפיוקה ומחלב קוקוס, וטעמו עדין ונעים לאכילה. לטפיוקה ניתן להוסיף שלל טעמים ובמגוון רחב של סוגים. פירות משתלבים היטב עם הטפיוקה, זוהי מנה קטנה שמספיקה לכל אדם והיא טעימה מאוד. יש בו יתרונות בריאותיים רבים – הוא ללא גלוטן, הוא גם פרווה בבסיסו לכן אין חשש מערבוב בשר וחלב לאלו ששומרים, והוא מתאים כמובן לטבעונים וצמחונים. הטפיוקה מתאים לכל סוגי האירועים, וניתן להגיש אותו בסגנון הקר שלו, כך שהוא בהחלט מתאים גם לימי הקיץ.

 

האירוע המושלם יהיה עם הקינוח המותאם

בשביל שיהיה לנו אירוע מטריף ומיוחד במינו, חשוב מאוד להקפיד על כל הדקויות. האוכל שנמצא בחתונות בקיץ הוא חשוב מאוד בשביל כל האורחים והנכבדים, מאחר והאוכל ממלא את הקיבה ונותן לנו פרץ של אנרגיה להמשיך ולקרוע את רחבת הריקודים, והקינוח הולך בעיקר לנפש שלנו, להרגיע אותה, למלא אותה בחום ובאהבה של מתיקות גדולה והמון שמחה. עם קינוחים מושלמים תהיה בהחלט חתונה מדהימה ומושקעת ברמה.

מאכל מתוק

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו