יין בטמפרטורה המושלמת בכל פעם מחדש: הכל על מקרר היין של שף פוינט

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

חובבי יין רציניים? לא יכולים לעבור ארוחה טובה בלי לפחות כוס אחת של יין משובח? אוהבים להשקיע ולקנות יינות ליישון? אם התשובה שלכם על אחת או יותר מהשאלות הללו היתה כן, כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר הזה. הכנו לכם כאן מדריך שחשוב להכיר על מקררי יין, מהטובים ביותר בעולם, כאלו שישמרו על היין שלכם ויביאו אותו לטמפרטורה המדויקת שבה אתם רוצים לשתות אותו. מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

מה זה בכלל מקרר יין?

מקרר יין, כמו שאפשר להבין מהשם שלו, הוא מקרר לאחסון יין. ליין יש טמפרטורה מסוימת שבה הכי טוב לשתות אותו, ומכיוון שיין הוא משקה מאוד עדין, לא טוב לאחסן אותו במקרר הביתי הרגיל שלכם לצד הגבינות והחלב. מקרר יין מאפשר לכם בעצם לשמור על היין שלכם באופן אידיאלי תוך שמירה על הטעם, הארומה, והנראות של היין. אם אין לכם מרתף יינות בבית, אז מקרר יין הוא גם פתרון מעולה ליישון יין.

מקרר יין

מה הגודל של מקרר יין?

ניתן לרכוש מקררי יין במגוון גדלים ומידות, זה לא מוצר שמגיע רק בגודל אחד. ברור שלכל אחד יש צרכים שונים, וכמובן בית בגודל אחר. כך תוכלו לרכוש מקררי יין קטנים יחסית שבהם אפשר לשמור מספר קטן של בקבוקים, אך אם אתם שתיינים רציניים תוכלו לרכוש גם מקררי יין גדולים יותר שאפשר לשים בהם עשרות בקבוקי יין. בנוסף, יש מקררי יין שעומדים בעצמם כמו מקרר עצמאי, ויש מקררי יין קטנים יותר שמובנים בתוך ארון.

 

סביבת האחסון במקררי היין

מקרר יין שומר על טמפרטורה בטווח של בין 45 ל- 65 מעלות פרנהייט, טמפרטורה שנחשבת אידיאלית לרוב היינות. חשוב מאוד שהמקרר ישמור על הטמפרטורה הזו באופן יציב, מכיוון שתנודות בטמפרטורה יכולות להביא את היין לחמצון ולגרום לו להתקלקל.

מלבד עניין הטמפרטורה, יש גם עניין של לחות. הלחות במקרר צריכה להיות בין 50 ל- 80 אחוזים, כדי שהפקק של הבקבוק לא יתייבש, והיין יתיישן בצורה הטובה ביותר. מצד שני, אם הלחות תהיה גבוהה מדי יכולים להתפתח עובש וחיידקים שיפגעו ביין.

מקררי יין

מקרר יין של שף פוינט

שף פוינט היא אחת החברות המובילות בעולם בכל מה שקשור למקררי יין. מקררי היין של החברה ידועים באמינות שלהם ובאיכות האחסון הגבוהה שלהם. היתרון הוא שתוכלו לקנות מקררי יין של שף פוינט בשלל גדלים, לפי מה שמתאים לכם, החל ממכשיר קירור לבקבוק אחד ועד למקרר שמכיל מעל 100 בקבוקים. כל זה כמובן במחירים נוחים. נשמע מעניין? להזמנת מקרר יין מקצועי לחצו כאן.

 

סיכום

כל חובב יין שמכבד את עצמו צריך מקרר יין בבית. מדובר על מכשיר שישדרג לכם את חוויית השתייה ויאפשר לכם ליישן יינות ללא חשש. לחיים!

יַיִן

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו