האם מסנן תמי 4 ישן מסוכן לבריאות?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

בלא מעט משקי בית בישראל תוכלו למצוא במטבח בר מים. בר מים יכול לגרום לכל המשפחה לשתות יותר מים. אולם, הפילטר שבתוך בר המים סופח אליו זיהומים וחיידקים (שזה דווקא טוב, כי זה התפקיד שלו) – אז האם זה אומר שמסנן תמי4 ישן מסוכן לבריאות?

 

האם מסנן תמי 4 ישן מסוכן לבריאות

בדרך כלל לא מומלץ להשתמש במסנן תמי 4 ישן ומשומש. מסננים לברי מים נועדו להסיר זיהומים מהמים ולשפר את טעמם ואיכותם. עם הזמן, מסנן לתמי 4 עלול להיסתם בזיהומים וייתכן שלא יהיה יעיל יותר בסילוק מזהמים מהמים.

אם מסנן לתמי 4 לא מוחלף באופן קבוע, הוא יכול להפוך לסביבה שמעודדת גידול חיידקים, שעלולים להזיק לכם אם אתם שותים אותם. לכן חשוב להחליף את המסנן בבר המים שלכם המלצות היצרן. במסנן תמי 4 ישן עלול לחשוף אתכם – וכל מי ששותה מאותו בר המים – למזהמים וחיידקים שעלולים להזיק לבריאותכם.

 

איך מחליפים מסנן תמי4

חשוב להקפיד על הוראות היצרן כדי לוודא שהמסנן מותקן כהלכה ומוכן לשימוש. אם יש לך שאלות או אינך בטוח כיצד לשנות את המסנן, מומלץ לעיין במדריך למשתמש או ליצור קשר עם היצרן לקבלת הדרכה נוספת. יחד עם זאת, חשוב לציין שלא צריך להיות טכנאי או איש מקצוע כדי להחליף מסנן לתמי 4. בר המים שלכם עוצב ותכונן כך שתוכלו להחליף את הפילטר לבד בקלות ובמהירות.

איך לקנות מסנן תמי 4 חדש

בדקו את מידת ההתאמה

לפני קנייה של מסנן חדש לתמי4, מומלץ להבין קודם אילו מותגים וסוגים שונים של מסננים יש בכלל בשוק. כדי למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך, מומלץ קודם כל להתחיל את החיפוש ממסננים שאושרו על ידי ארגון בעל מוניטין, למשל NSF או FDA. כך תוכלו להבטיח שבבר המים שלכם מותקן מסנן שעומד בסטנדרטים הכי גבוהים, תוך שמירה על ביצועים ברמה גבוה ואיכות החומרים.

 

חפשו ביקורות

לפני שאתם בוחרים מסנן לתמי 4, מומלץ לקרוא ביקורות ודירוגים מלקוחות אחרים ברחבי האינטרנט – למשל באתר כמו Zap או Amazon. כך תוכלו לקבל מושג אמיתי לגבי האיכות והיעילות של המסננים שאתם שוקלים לרכוש.

 

חסכו כסף ביבוא מקביל

כמובן שניתן לרכוש מסנן ישירות ממי שמכר לכם את התמי4, אולם כדי לחסוך בכסף – כדאי לחשוב גם על יבוא מקביל. רכישה מקמעונאי בעל מוניטין דרך האינטרנט או באחת מרשתות השיווק יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף.

 

סיכום

לסיכום, מסנן תמי4 ישן יכול להיות מסוכן לבריאות. כשאתם קונים מסנן חדש לתמי4, חשוב לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים כדי למצוא את המסננים לברי מים האיכותיים ביותר – במחיר הטוב ביותר. מומלץ לרכוש מסננים אך ורק ממותג בעל מוניטין, כך שתוכלו להבטיח שאתם מקבל מוצר באיכות גבוהה – ושומרים על הבריאות שלכם.

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו