איך מעצבים נכונה מגש פירות?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

מגשי פירות הפכו בשנים האחרונות לפופולריים במיוחד. בכל אירוע תוכלו לראות כמה כאלה, בין אם מדובר ביום הולדת ובין אם בחתונה. מגשי פירות משמשים גם מתנת חג, כמשלוח מפנק ליולדת ולכל חגיגה אחרת. תמיד תוכלו להזמין מגש פירות מוכן, אך אם אתם מעוניינים להכין אותו בעצמכם, הכנו לכם כמה טיפים לעיצוב מגש פירות יפה ומפנק.

 

מגשי פירות

איך שלא נסתכל על זה, לפירות תמיד יהיה ביקוש גדול. הטעמים, הערכים התזונתיים, הקלילות והצבעוניות הפכו אותם לחלק בלתי נפרד מהתזונה שלנו. פירות חתוכים שמוגשים בצורה יפה ואסתטית הם כבר סיפור חדש ומשודרג. כל כך כיף ונגיש לאכול פירות חתוכים ומוכנים לאכילה, בסוגים שונים ומגוונים. פינוק אמתי שכל אחד שמח לקבל.

 

הסוד הוא בבסיס

הסוד של מגשי פירות הוד השרון הוא טיב הפירות. בחרו פירות איכותיים, טריים, יפים וצבעוניים. דבר נוסף שכדאי להקפיד עליו כשמכינים מגש פירות הוא השימוש בפירות העונה. נכון שהיום אפשר להשיג בחנויות מיוחדות את כל סוגי הפירות גם אלו שאינם עונתיים, אך אנחנו ממליצים דווקא על פירות העונה. הם יהיו מתוקים יותר ועסיסיים יותר.

 

צבע ומגוון

בחרו מגוון רחב של טעמים וצבעים. שימו לב לאזן פרי מתוק מאוד בפרי בטעם מעודן וקליל. לדוגמה, שלבו מנגו לצד תפוח ומלון לצד תמרים מתוקים. אם המגש יהיה עמוס בפירות מתוקים ללא איזון של פירות קלילים, לא יוכלו לאכול ממנו יותר מכמה חתיכות. גוונו גם בצבעים כדי ליצור מגש יפה ומושך את העין, וערבבו אותם כך שלא יהיו אזורים שיש בהם רק צבע אחד.

 

חיתוך

חתכו את הפירות בצורות מגוונות. אתם חלקם פרסו לפרוסות, חלקם חתכו לקוביות ולחלקם תנו חיתוכים מיוחדים. סוד היופי של מגשי הפירות הוא הגיוון והיחס המיוחד לכל פרי לפי הפוטנציאל שלו. לדוגמה, פרוסות התפוח יראו שונה מפרוסות האננס ושניהם יהיו שונים מצורת החיתוך של הקיווי. הפעילו את הצד היצירתי שלכם ותוסיפו עניין בצורות החיתוך.

 

סדר וארגון

כשאתם מסדרים את הפירות על המגש, הכינו בסיס של עלים גדולים שישמשו כתחתית ועליהם הניחו את הפירות. התחילו עם הפירות הגדולים, כגון אבטיח ומלון. לאחר שהם ממוקמים יפה, הוסיפו את הפירות הבינוניים כגון תפוחים ואפרסקים, ובסוף הוסיפו בין לבין את הפירות הקטנים כגון דובדבנים, תותים ותמרים. המגוון בגדלים הוא חלק מהעניין ביצירת מגש פירות ססגוני ומעוצב.

 

לסיכום

אם קראתם עד כאן, יש לכם את הידע והכלים הבסיסיים להכנת מגש פירות יפה ומפנק. היצמדו לטיפים שלנו ותוך כדי העבודה כבר תבינו למה חשוב לבחור פירות טובים, מגוונים ונכונים ליצירת מגש שיהפוך את המנה האחרונה לעיקר הארוחה. בין אם המגש הוא עבור עצמכם או שאתם מתכננים להעניק אותו במתנה, הוא יהיה מושלם ומפנק במיוחד. תיהנו מכל ביס ושיהיה בתאבון J

תותים

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו