קבלו 5 רעיונות לנשנושי מסיבות שווים!

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

אוכל אינו רק חלק נכבד מכל תרבות בעולם, אלא גם עומד במרכז מפגשים חברתיים בכל ארץ. ישנם אירועים כגון חגים למשל שבהם אוכלים ארוחות גדולות ומלאות בכל טוב וישנם גם אירועים קלילים יותר בהם מגישים כיבוד קליל לנשנוש. חלק מהאנשים אוהבים להכין את הנשנושים או האוכל בעצמם וחלק יעדיפו להזמין מגשי אירוח שונים לפנק בהם את האורחים. קבלו חמישה רעיונות לנשנושי מסיבות שווים.

 

מגשי פירות

עם טרנד הבריאות השותף את העולם כולו ובכללו את ישראל, מה טוב יותר ממגש פירות עסיסיים וצבעוניים? פירות זה טעים וגם בריא. כמו כן, פירות הם גם נשנוש קליל שמתאים למסיבות. מגשי הפירות כבר הפכו מאוד נפוצים בארצנו ונמצאים בהרבה אירועים, מסיבות ואף משמשים כמתנות לפינוק חברים ובני/בנות זוג. באתר https://fruitlab.co.il תוכלו לקבל מידע על מגשים וסלסלות של פירות במגוון גדלים וסוגים לאירועים שונים.

מגשי פירות

סושי עם טוויסט

אוהבים פירות אבל רוצים להיות יותר יצירתיים? סושי פירות הוא הרעיון המתאים לכם. סושי פירות הוא טוויסט על הסושי המוכר והאהוב. במקום דגים וירקות יש לנו מילוי של פרוסות פירות עסיסיים וטעימים.  במקום אורז מבושל בחומץ יש מילויים שונים על בסיס קוקוס, מנגו או אבוקדו. אם רוצים לדמות את האצה ניתן לבחור בדפי סויה צבעוניים או טוב מכך שוקולד מקקאו איכותי. חברת פירות לאב מציעה לכם מגשי סושי פירות בנוסף למגשי פירות סטנדרטיים.

 

מגשי אירוח של סושי

לחובבי הסושי המסורתי תמיד תהה האפשרות להזמין מגשי אירוח של סושי למסיבות. ניתן לבחור בין מגשים צמחוניים, מגשים עם דגים או מגשים מעורבים. את המגשים ניתן להזמין ממבחר מסעדות סושי ידועות או מאנשים המתמחים בכך באופן פרטי.

 

מגשי כריכונים מגוונים

כריכים קטנים במילוים שונים הם נשנוש נהדר למסיבות. ניתן לבחור כריכים מלחמים שונים, טורטיות, או לחמניות. אפשר לבחור כריכים סגורים או פתוחים ועוד בכלל לא הגענו לאפשרויות המילוי המגוונות עוד יותר, החל מירקות, גבינות, נקניקים או שאר ממרחים.

מגשי כריכונים מגוונים

מיני המבורגרים

המבורגר הוא לא סתם סנדוויץ' ויש סביבו כבר תרבות אכילה שלמה. אורחים קרניבורים יעריכו המבורגר במיוחד כנשנוש במסיבה וניתן להכין את ההמבורגרים לבד או כמו כל דבר אחר להזמין מעסקים מתמחים.

 

פשטידות, קישים ושאר מאפים

אמנם יותר סטנדרטי ובנאלי אך לא פחות כיף וטעים הוא הרעיון להגיש לאורחים מגשים עם בורקסים קטנים, פשטידות קטנות, קישים קטנים או מאפים קטנים מתוקים. לפעמים אין טוב מהמוכר והידוע.

 

מה הכי טוב לבחור?

כשמדובר באפשרויות לנשנוש במסיבות, השמים הם הגבול ואף מעבר לכך. כל שעליכם לעשות הוא רק לבחור מה מתאים לכם מבחינת ההעדפות של האורחים, התמה של האירוע והרצון שלכם להשקיע ולפנק. מכאן הדרך סלולה לבחירת הנשנושים בשבילכם.

קבלו 5 רעיונות לנשנושי מסיבות שווים!

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו