סוכך זרועות או סוכך גלילה – מה כדאי יותר?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

כאשר מחליטים לגביי סוכך, ישנה התלבטות עיקרית בין סוכך זרועות לסוכך גלילה.

לשניהם יש יתרונות וחסרונות. השאלה האמיתית היא, מה הצרכים שלכם ומה אתם מצפים מהסוכך שלכם?

 

סוכך זרועות

סוככי זרועות מיועדים למרפסות, דירות גן, בתי עסק, דירות גג. הם מאוד אידאלים בישראל בזכות מזג האוויר. סוכך זרועות הוא הפופולרי ביותר בקרב מרפסות ללא תקרה. סוכך זרועות מעניק הגנה מפני השמש, אך לעומת זאת אינו נותן הגנה מפני תנאי מזג האוויר קיצוניים כמו רוח עזה וגשמים. הסוכך מיועד בעיקר למרפסות ותופס שטח גדול יחסית. רצוי להתקין מנוע חשמלי בפתיחה של הסוכך מעל 3 מטר שיאפשר סגירה ופתיחה קלים ונוחים.

סוככי זרועות מעניקים פתרון הצללה בעיקר במרפסות ובחצרות. ניתן להתקין לסוככי זרועות חיישני מרווח שיוכלו לעזור לסוכך להסגר ולהיפתח וכך למנוע הרס מוחלט ממזג האוויר. עם זאת סוככי זרועות מאוד פשוטים להתקנה.

 

סוכך גלילה

סוכי גלילה הם סוככים הנחשבים לחזקים ואיכותיים ביותר. כאשר הסוכך נעול, ניתן להרגיש ביטחון רב מפני מזג האוויר בחוץ, בכל עונות השנה. סוכך גלילה גם מאפשר פרטיות מלאה. הדרכים העיקריות בהן סוכך גלילה פועל הוא על ידי מנואלה ידנית או בעזרת מנוע חשמלי. עם היעילות שלו, גם מראהו של סוכך גלילה נראה קלאסי ואסתטי לעין. סוכך גלילה מאפשר הגנה טובה מפני אקלים כמו גשם ורוח או שמש חמה מאוד. בד הסוכך משמש מפני סינון של קרינת שמש, אך אינו אטום ומאפשר לראות את הנוף בחוץ שזה יתרון גדול לאנשים המחבבים את הנוף מבחוץ אבל בכל זאת רוצים להגן על עצמם מפני תנאי מזג האוויר. סגירתה של המרפסת פשוטה מאוד בעזרת סוכך ואינה מצריכה אישורים מיוחדים של העירייה.

 

סוכך זרועות או סוכך גלילה?

כמובן שאחרי שהבנו את היתרונות של שני הסוככים, הדילמה הקשה ביותר היא לבחור מבין השניים. ישנה דילמה מכיוון שגם סוכך זרועות וגם סוכך גלילה נחשבים מאוד איכותיים ומתאימים למרפסות, גגות וגינות. אך לא כל סוכך מתאים לצרכים של כל בית. כלומר, אם צרכים של בית או עסק מסוים צריכים סוכך שבני הבית או העובדים יוכלו לשבת במרפסת או בגינה ולהיות מוגנים מפני המזג האוויר, כנראה שסוכך זרועות עשוי יותר להתאים.

ואם למשל מדובר בדירת גן, בתי עסק, או מרפסות ללא תקרה, תוכלו להנות מסוכך זרועות שיכול להתאים למרפסות ללא תקרה ולהנות מפתיחה וסגירה נוחים מאוד.

 

לסיכום

הבחירה בין סוכך זרועות לבין סוכך גלילה יכול להיות מאוד מבלבל. אך ההכרעה בבחירה אמורה להיות לפי הצרכים של כל אדם. אם אותו אדם או עסק מעדיף הגנה מלאה מפני מזג האוויר, או רק הצללה נוחה. כל זאת תלוי בצרכים המשתנים וחשוב ורצוי להתקין סוכך מתאים לפי זה.

 

צלייה

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו