מתכון להכנת פיצה אמיתית בטאבון

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

פיצה היא המאכל הפופולרי ביותר בישראל שנת 2022. לא סתם מדובר במאכל מנצח: מקורה של הפיצה באיטליה והיא מאכל מסורתי וטעים בזכות שילוב מנצח של בצק, עגבניות וגבינה. הפיצה עברה היום גלגולים רבים וניתן למצוא סוגי פיצה רבים: פיצה לבנה, פיצה עם תוספות מגניבות ואף פיצה מתוקה לקינוח. ניתן להכין פיצה בטאבון ביתי יחד עם מאפים אחרים כגון קלצונה או פוקאצ'ה כפי שנפרט במאמר זה.

 

איך מומלץ להכין פיצה באופן ביתי

האם חייבים לאכול פיצה בחוץ? התשובה היא לא. אנשים רבים שרוצים לאכול פיצה צריכים להזמין אותה מבחוץ במשלוח או ללכת למסעדת יוקרה. מדובר בהוצאה כספית גדולה בשני המקרים, ואף כאשר מזמינים את הפיצה במשלוח היא לרוב מגיעה קרה וכבר לא טעימה. במסעדה לא תמיד החומרים יהיו טריים ואיכותיים. הפתרון לכך פשוט: אפיית פיצה ביתית בטאבון ביתי! מדובר בפתרון עם יתרונות רבים שמיד נפרט אותם.

 

יתרונות להכנת פיצה בטאבון ביתי

פיצה בטאבון ביתי נהנת מיתרונות רבים. מעבר לכך שהיא יוצאת טעימה וטרייה וניתן לאכול אותה כשהיא עדיין רותחת וכשהתוספות נימוחות יחד עם הגבינה, מדובר בזמן הכנה קצרצר: בין דקה לשתיים והפיצה כבר מוכנה לאחר אפייה מהירה. בנוסף הטאבון הביתי הינו מוצר פרקטי וקומפקטי ומתאים לאחסון ושימוש בכל מטבח ביתי. אין ספק שמדובר במוצר מנצח מבחינת מחיר ומומלץ מבחינת ההשקעה.

 

מתכון להכנת פיצה אמיתית בטאבון

פיצה אמיתית בטאבון אינה דבר מסובך להכנה. נדרש להשתמש בבצק אשר מכינים אותו מראש ומרדדים אותו לצורת פיצה. לאחר מכן מורחים רסק עגבניות על הפיצה וניתן להוסיף עגבניות טריות מעל, גבינת מוצרלה ותוספות נוספות כגון זיתים, תירס או פטריות. לאחר מכן מכניסים את הפיצה לטאבון הביתי שחומם מראש לטמפרטורה גבוהה ומוציאים אותה אחרי לא יותר מדקה או שתיים. מובטח כי כל הסועדים יהנו מהפיצה שלכם!

 

מה ניתן להכין בטאבון ביתי חוץ מפיצה

יש אינסוף אפשרויות להכנת מאפים בטאבון ביתי. באתר pizza-yolo מפורטים סוגי טאבונים שונים מומלצים אשר בהם ניתן להכין מאפים, פוקאצ'ות, קלצונה, וסוגי פיצות שונות. אפשר לדוגמה לקחת מאפה מלוח ולהפוך אותו למתוק על ידי החלפה של גבינה מסוג מלוח בשוקולד המעורבב עם גבינה מתוקה. עם הטאבון הביתי המתאים תוכלו להכין כל מאכל שעולה על רוחכם, השמים הם הגבול!

 

לסיכום

פיצה היא מאכל פופולרי ומנצח ואין שום סיבה שתוציאו הרבה כסף במסעדת יוקרה או שתשלמו למשלוח שיגיע בעיקוב כשהפיצה כבר קרה. אפשר להכין פיצה ביתית בעזרת מתכון מנצח בטאבון הביתי וכך להנות משלל יתרונות: הכנת הפיצה מהירה מאוד, המאפה יוצא טרי וניתן לאכול אותו מיד, ומדובר בזמן אפיה קצרצר. אין ספק שהכנת פיצה בטאבון הביתי תהפוך להיות ההתמכרות הבאה שלכם.

טאבון

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו