מתכון להכנת עוגת שוקולד מהסרטים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

עוגת שוקולד עבור רבים מאתנו היא אחד מזיכרונות הילדות המשמעותיים ביותר.

בין אם מדובר על עוגת יום הולדת מיוחדת או על משהו לאכול ליד הקפה בבוקר של חורף קר, עוגת שוקולד היא לבטח אחת העוגות האהובות ביותר.

אז אם אתם רוצים לשבור קצת את השגרה ולהפתיע את כולם אם מתכון לעוגת שוקולד מהסרטים, המתכון הזה בדיוק בשבילכם.

 

לפני שמתחילים, מילה קצרה על עוגות שוקולד:

עוגות שוקולד מאז ומתמיד היו אהובות במיוחד. בדיוק בלל זה ניתן למצוא להם מתכונים רבים וכמעט כולנו הכנו בשלב כזה או אחר של חיינו עוגת שוקולד מסוימת. אבל כדי שהעוגה שלכם לא תהיה עוד אחת מהעוגות הללו אלא משהו באמת מיוחד, אתם צריכים לעשות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שאתם יכולים להשיג. זה בדיוק מה שייקבע את הרמה של עוגת השוקולד שלכם.

אם אתם רוצים מתכונים נוספים לעוגות משגעות במיוחד או סתם מתכונים לעוגיות ולעוד דברים טעימים אחרים, אתם יכולים תמיד להיכנס מתכונים מבית סוויט דולי ולאתר בדיוק מה שאתם צריכים. אז עוגת שוקולד מהסרטים, התחלנו.

מצרכים:

  1. 200 גרם חמאה מומסת.
  2. 5 ביצים.
  3. 3 כפות שוקולד צ'יפס.
  4. 200 גרם שוקולד מריר (איכותי, כבר אמרנו?)
  5. כוס סוכר לבן.
  6. כוס קמח לבן + כפית אבקת אפייה.

 

הכנה:

  1. בשלב הראשון ממיסים בסיר נפרד את החמאה יחד עם השוקולד המריר, ולאחר שהכל נהיה עיסה אחת מחכים עד שיצטנן מעט. מפרידים את הביצים כדי ליצור קצף אחיד (מומלץ להוציא את הביצים מהמקרר כשעה לפני תחילת ההכנה כדי שיהיו בטמפרטורת החדר). מקציפים את החלבונים תוך כדי שמוסיפים באיטיות כוס סוכר למיקסר שעובד במהירות בינונית.
  2. לאחר שהקצף מוכן מוסיפים אחיו את החלמונים יחד עם הקמח, וכמובן לא לשכוח את אבקת האפייה שחייבת להיות שם. לאחר שנוצרה עיסה אחידה מוסיפים את השוקולד שהמסנו בהתחלה יחד עם חמאה ומערבבים היטב עד לקבלה של תערובת אחידה עם צבע עז. כעת ניתן להוסיף את השוקולד צ'יפס ולערבב היטב עד שהוא מתפזר היטב בתוך התערובת.
  3. מניחים את התערובת לכמה דקות, ובינתיים משמנים תבנית בינונית (מומלץ תבנית עגולה). יוצקים את כל התערובת לתוך התבנית ומכניסים לתנור לחום של 160 מעלות. זמן האפייה של העוגה הוא בין 45 דקות לשעה, ולאחר 45 דקות מומלץ לנעוץ קיסם בעוגה ולראות מה המצב, אם צריך ניתן להשאיר לעוד רבע שעה של אפייה עד לקבלת העוגה המושלמת.

 

לסיכום

עוגת שוקולד היא מתכון מנצח שכמעט כולם אוהבים. כל מה שאתם צריכים זה רק להשקיע בחומרי הגלם ולקבל עוגת שוקולד שכולם ילקקו את האצבעות. אם אתם רוצים לשדרג את העוגה ניתן להוסיף ציפוי מפתה שלא ייתן לאף אחד להישאר אדישים לעוגה שהכנתם.

חתיכה של עוגה

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו