4 מקומות מגניבים ללכת אליהם לארוחת בוקר

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, כך אומרים.

ארוחת בוקר היא בדרך כלל ארוחה מפנקת, טעימה ומשביעה אותנו ונותנת לנו אנרגיות לכל אורך היום.

ואם החלטתם שהיום אתם משאירים את הקורנפלקס שלכם בבית ויוצאים לטייל ומשקיעים בארוחת בוקר טובה, אספנו עבורכם כמה מקומות מגניבים ללכת אליהם לארוחת בוקר.

 

פיקניק

אחד מהמתנות הגדולות ביותר שקיבלנו מהקורונה, היא חזרה של הפיקניק. מסעדות רבות ברחבי הארץ, אימצו את האפשרות של טייק אוואי של פיקניק. את הפיקניק הזה אתם יכולים לקחת איתכם לכל מקום שתרצו. בין אם מדובר על פארק ליד הים, או בגינה בבית שלכם, או על כל מקום אחר שתחפצו ללכת אליו. רעיון הפיקניק הוא רעיון מעולה לכל מי שרוצה לקחת איתו את האוכל ולאכול בכל מקום אחר שיבחר ולווא דווקא במסעדה.

 

ארוחות בוקר בתל אביב

אחד מהמקומות שמעריכים בו ביותר את הארוחות בוקר בארץ, הוא לא אחר מתל אביב. בתל אביב תוכלו להנות ממגוון רחב של ארוחות בוקר שונות ומגוונות. אם באתם לנופש, ולא בחרתם בבופה של הבית מלון שלכם, תוכלו למצוא בתוך תל אביב בתי קפה מרשימים וקטנים שמגישים ארוחות בוקר קונטיננטליות.

תוכלו למצוא בארוחות בוקר מגוון רחב של שתייה חמה, קרה, מגוון רחב של לחמים, חביתות סלטים ומטבלים. ואפילו תוכלו למצוא בין המסעדות, מסעדות שהקונספט העיקרי שלהם הוא ארוחות בוקר. בשלב כזה עליכם להחליט איזה סוג של מסעדה, הבטן שלכם חפצה.

 

ארוחות בוקר באילת

אילת היא אחת מהערים הכי מתויירת בארץ. ואם רוצים לצאת לנופש מפנק כמו שצריך, מומלץ גם לאכול כמו שצריך. בין אם תשאלו כל ילד, הורה או זוג שהגיע לחופשה בעיר הנופש, לא תופתעו לשמוע שאחד מהחלקים השווים ביותר בחופשה שלהם הוא לא אחר מארוחת הבוקר.

ארוחות בוקר באילת כוללים פינוקים של מאפים חמים, ירקות, גבינות, סלטים, מיצים טריים של בוקר וריח משכר של קפה מדהים. בבתי קפה מסוימים באילת תוכלו ממש להרגיש אווירה אירופאית, ותוכלו להנות גם ממגוון רחב של גבינות מעולות וסלטים מיוחדים.

באילת מאוד חשוב למצוא מקום שייתן לכם את הפינוקים ואת השקט שלשמו הגעתם ונסעתם עד קצה המדינה. אל תתפשרו, גם לא על הקינוח.

 

בית הפנקייק

אחד מהמקומות שאנשים אוהבים להגיע אליו ברחבי הארץ הוא בית הפנקייק. אם אתם חובבי פנקייקים מושבעים לארוחת הבוקר, זה המקום עבורכם. רק שימו לב שהפנקייקים הם בעיקר מתוקים, אז אולי קחו את הפנקייק כקינוח מעולה לארוחת הבוקר שלכם.

 

לסיכום

לכל עיר יש את המסעדות המומלצות שלה, אך בכל עיר בישראל, ארוחת בוקר נחשבת לארוחה החשובה ואם תשאלו אותנו, הטעימה ביותר ביום. לכל עיר סגנון משלה ובכל עיר גם כמה וכמה סגנונות. המלצה שלנו, אל תתפשרו על ארוחה, לא פחות ממעולה. בתאבון לכם!

 

אוכל

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו