האם לייקים באינסטגרם של מסעדה יביאו לכם לקוחות?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

רשתות חברתיות הפכו להיות חלק משמעותי מהחיים שלנו, כשאנחנו נוטים לשתף, לפרסם ולעקוב אחרי חברים רבים במרחבי הרשת.

בין האירועים הבולטים שכולנו אוהבים לשתף ברשתות החברתיות, ובאינסטגרם בפרט, נמצאות החוויות הקולינריות שלנו, במיוחד כאלו ממסעדות איכותיות

 

הדרך להצלחה עוברת בשיווק ופרסום

כולנו אוהבים לצאת ולאכול במסעדה טובה, בין אם כדי לחגוג אירוע מיוחד ובין אם במקרה בהם אין לנו כוח לבשל בעצמנו. כך או כך, מלבד אוכל טעים ואיכותי, מסעדה מצליחה בנויה גם על פרסום ושיווק מוצלח, בצורה שתגיש את מטעמי המסעדה לתפוצה רחבה של אנשים, שעם הזמן יהפכו לקהל הלקוחות הקבוע של המסעדה.

אמצעי הפרסום והשיווק הינם רבים ומגוונים, במיוחד בימינו עם שלל האפשרויות הטכנולוגיות הקיימות בשוק, אך נראה כי ישנה דרך אחת המתבלטת מעל כולן והיא הפרסום באמצעות המדיות החברתיות הפופולאריות.

 

פרסום המסעדה באינסטגרם

בין המדיות החברתיות הפופולאריות ביותר בעולם, נמצאת אפליקציית האינסטגרם, המאפשרת העלאת תכנים מסוג תמונות וסרטונים קצרים ושיתופם עם קהל רב ומגוון. פופולאריות זו מהווה למעשה גם מוקד מעולה לאמצעי הפרסום והשיווק של העסקים השונים, במיוחד מסעדות.

כאשר החיים שלנו בכלל והחוויות המהנות שלנו בפרט, זוכים לשיתוף עם שאר החברים שלנו ברחבי הרשת, קל להבין כיצד דפי האינסטגרם של המסעדות השונות זוכים לפופולאריות כה רבה. כיום, אחד הבילויים הנפוצים בעולם הוא יציאה למסעדה טובה, אשר מלבד החוויה הקולינרית, מצריך גם תיעוד באמצעות תמונה או סרטון איכותי.

 

קניית לייקים לדף מסעדה באינסטגרם

תמונות וסרטונים של אוכל תמיד עשו לנו את זה והם ללא ספק מהווים בסיס איתן להצלחתו של דף המסעדה שלנו באינסטגרם, אך פעמים רבות נדרש להשקיע קצת מעבר, ואף לתת 'פוש' לדף המסעדה באמצעות קניית לייקים באינסטגרם.

הפופולאריות של הדפים השונים באינסטגרם – מזמרים, שחקנים ועד עסקים קטנים וגדולים, מתחילה למעשה בצבירת כמות עוקבים מכובדת ואיכותית, באופן שיוצר את 'אפקט העדר' המושך אחריו משתמשים נוספים רבים לעקוב אחר העמוד העסקי שלנו. באמצעות קניית לייקים באינסטגרם לדף המסעדה שלנו, אנחנו למעשה מגבירים את רמת החשיפה של העמוד ויוצרים את ההתעניינות הנדרשת סביב התכנים שאנחנו מעלים, התעניינות המושכת אחריה משתמשים ועוקבים פוטנציאליים נוספים.

 

אז איך זה עובד למעשה?

בשונה מתהליך רכישת מוצרים פיזיים המוכר לכולנו, כאן מדובר ברכישת מוצר אינטרנטי, באופן שלא כל כך מוכר לכולנו ולכן חשוב להבין כיצד הרכישה מתבצעת בפועל.

מחיר חבילת רכישת לייקים יכול לנוע בין 60 ₪ ל – 300 ₪, כשפעמים רבות ניתן למצוא גם חבילות ומבצעים משתלמים במיוחד. תהליך הרכישה מתבצע בצורה מאובטחת לחלוטין, ללא דרישה לקבלת הסיסמה לחשבון האינסטגרם שלכם. עם סיום הרכישה, תקבלו באופן מידי ואוטומטי את חבילת הלייקים שרכשתם, אותם תוכלו לחלק כראות עיניכם בין הכנים השונים הנמצאים בעמוד שלכם.

 

איש דיגיטל

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו