הקיץ בא ואיתו המנגל – 4 סכיני מטבח שישפרו את חווית העל האש שלכם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

איזה כיף, הקיץ כאן ופתחתם את הגינה או המרפסת לקבלת קהל, הכוללת גם מנגל. קניתם את הבשר, הכנתם את הרטבים, ועכשיו הגיע הזמן לחתוך את הכל לנתחים, בחיתוך מושלם וישר למנגל. סקרנו עבורכם מגוון סכיני מטבח ובחרנו 4 סכיני מטבח שישפרו את חווית העל האש שלכם.

 

איך בוחרים את הסכין המושלמת?

לכולנו יש בדרך כלל רוטינה די קבועה, עם השנים למדנו איזה נתחים אנחנו אוהבים יותר, איזה אנחנו אוהבים פחות, מי אוכל בשר ומי דג, או בקיצור, אנחנו מדוייקים יותר. רובנו לא שפים ואם נבחר לרכוש סכיני מטבח בכמה מאות שקלים, היא תצטרך לענות על הצרכים שלנו. האם אתם צריכים סכין לפירוק בשר? או אולי אתם צריכים סכין לקיצוץ בשר? מה עם סכין לפילוט דגים? תחילה אבחנו מה הצורך שלכם.

 

סכין פירוק בשר

סכין פירוק בשר היא בעלת מבנה מיוחד, המסייע לפרק את הבשר בקלות וביעילות. מבנה הסכין דומה למשולש, מה שמאפשר לו לעבור לאורך העצמות ולהפריד את הבשר מהעצם. סיומת להב הסכין מבעלת מבנה מיוחד וייחודי, ובכך מאפשרת יותר דיוק בהפרדה.

 

סכין פריסת בשר

סכין מטבח בעלת מבנה ארוך וצר. כל מי שעושה מנגל, מכיר את החשיבות של עובי הנתח. קשה להשתלט על האש של המנגל והדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לטעות במידת העשייה. הסכין מאפשרת את חיתוך הנתח באופן מדוייק לפני הצלייה או אחריה.

 

סכין הבונקה, סכין שף רב תכליתית

מנגל הוא לא רק בשר. הוא גם ירקות, דגים, פיתות ועוד מלא דברים שזורקים לאש, כי מה לא טעים על המנגל. כאן נכנסת סכין הבונקה לתמונה, סכין שף רב תכליתית המתאימה לכל העבודות במטבח. לסכין יש קצה משולש שיכול לחרוץ בשר, דגים וגם ירקות. כן, אנחנו יודעים שהסוג הזה מושלם.

 

סכין קיריצוקא

סכין שף יפנית ורב תכליתית. הסכין יכולה להגיע בשני אופנים, האחד מסורתי בו הוא מושחז מצד אחד בלבד, או בצורה השנייה בה הוא מגיע מושחז משני צדדיו ומשמש כסכין שף לשימוש כללי, עם פרופיל עיקול עדין יותר ותתאים לרוב עבודות המטבח. לסכין יש היסטוריה ארוכה ובעבר היוותה כסמל סטטוס.

 

לסיכום

מנגל זה אחד האירועים היותר כיפיים וישראלים שיש. לארח מנגל יכול להיות לפעמים עבודה קשה, אבל אנחנו יכולים להבטיח שבחירת הסכין הנכונה תעזור ותקל על העבודה שלכם.

כדי לעזור לכם לעשות את הבחירה האידיאלית, מנינו כאן 4 סוגי סכינים שאנחנו ממש אוהבים, סכין פירוק הבשר, המתאימה למי שאוהב נתחים על עצם. סכין פריסת הבשר, לאוהבי הסטייקים והנתחים הפרוסים. ואת סכיני השף בונקה וקיריצוקא היפניות הנהדרות, שיכולות להתשלט על כל חלק במטבח וכמו שאמרנו, מנגל זה ממש לא רק בשר.

חיתוך ירקות

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו