אלו הרהיטים הכי טובים לבתי עסק שמגישים אוכל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

מסעדות למיניהן מאפיינות ומייחדות עצמן באמצעות ריהוט המשתלב עם החוויה הקולינרית. בחירה נכונה צריכה להתחשב בצרכים אחרים. מאמר זה יסייע לכם להחליט מה הרהיטים המתאימים ביותר לעסק שלכם

              

אוכל כחוויה

אם בעבר הרחוק מסעדות, או באופן כללי בתי עסק שהגישו אוכל, היו חללים מלאים בשולחנות וכסאות ללא אפיון מיוחד, למעט שלט הכניסה, הרי שהיום בתי עסק בתחום האוכל המעוניינים לבדל עצמם, משקיעים בחוויה שהם מוכרים ללקוח לא פחות מהאוכל עצמו. מסעדה שמוכרת מזון אמריקני תאופיין במראה שיתאים לתפריט. מסעדת רחוב מושקעת, לרוב תהיה קטנה יותר ותרצה לגרום ללקוחות תחושה נגישה יותר לעומת מסעדות יוקרה שיסגננו את העסק שלהם וירצו ליצור תחושה של יוקרה ומקוריות.

 

הרהיט הוא המסר

הדרך המרכזית למכור ללקוח את אותה חוויה ולאפיין את בית העסק, היא באמצעות ריהוט. באמצעות עיצוב הכיסא והבר וצוות מטבח המספק מנות איכותיות, יכולים בעלים להפוך את המסעדה שלהם למוסד קולינרי מדובר. הרהיטים הטובים ביותר הם המתאימים ביותר. הם לא חייבים להיות היקרים או המקוריים ביותר אלא להשתלב עם החוויה הקולינרית או לכל הפחות לא להפריע לה. לכן, עוד לפני שאתם פונים לעיצוב הכיסא והבר עליכם להחליט מהי החוויה שבכוונתכם לשווק ללקוחות הפוטנציאלים. שכן, עיצוב שאינו תואם את המסר הקולינרי של בית העסק עלול לגרום לדיסוננס בקרב הלקוחות שייצאו מבולבלים מהחוויה.

 

בין הרהיט לסדן

לאחר שאפיינתם את המסעדה שלכם והחלטתם ללכת על עיצוב הכיסא והבר המתאים לכם, עליכם לתמרן בין השאיפות העיצוביות לבין יעילות תפעולית. ככל שמספר השולחנות גדול יותר כך גדלות ההכנסות הפוטנציאליות של בית העסק. זאת הסיבה שלכל רהיט שמציבים במסעדה צריך לחשב את המחיר שלו ביחד עם ההפסד הכספי המשוער מאי הצבת עוד כיסאות ושולחנות  במקום. כמו כן צריך להתחשב בריווח נכון בחלל המסעדה, הלקוחות מצפים לשבת במסעדה שאינה צפופה מדי ומאפשרת אינטימיות סבירה.

 

מה שזול יעלה לכם ביוקר

במהלך תהליך בחירת הריהוט המתאים לעסק הקולינרי יש לקחת בחשבון את תהליך צבירת הבלאי. במסעדות הפתוחות ברוב שעות היום יש תזוזה רבה של אנשים, שולחנות וכיסאות לכן יש לוודא שבנוסף להתאמתו לחזון הויזואלי, הרהיט צריך להיות עמיד ובנוי היטב כדי לצמצם כמה שיותר את הצורך להחליף אותו.

 

פונקציונליות היא שם המשחק

בנוסף לחוויה שאתם רוצים למכור ללקוח, הרהיטים הטובים ביותר הם גם השימושיים ביותר. מאפיין נוסף בעיצוב הכיסא והבר שלכם הוא אופן השימוש ברהיטים. האם מדובר במסעדה בה מרבים להזיז שולחנות וכסאות? אם כן, אז עדיף שהם לא יהיו כבדים מדיי. לקוחות של מסעדת רחוב נוהגים לסיים את הארוחה שלהם במהירות לכן רמת הנוחות של המושבים פחות חשובה. לעומת זאת, מחקרים מצאו כי לקוחות היושבים בספות דיינר או בוטים נוחים של עיצוב הכיסא והבר מוציאים יותר כסף לעומת אחרים, כך שנוכחותם כדאית מבחינה כספית.

חלל מעוצב

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו