איך לבשל בצורה נוחה במטבח קטן

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

מטבח קטן מציג כמה אתגרים, במיוחד אם אתם נמנים בין האנשים שאוהבים בישולים.

אם אתם אוהבים להעלות לאוויר ריחות גורמה בבית, המטבח הקטן עשוי מעט להקשות עליכם בתפעולו.

אבל יש כמה טיפים שאפשר לקחת אתכם בכדי לבשל נכון גם במטבחים קטנים. הנה הם לפניכם.

חובבי קולינריה, אבל מתמודדים עם בישול במטבח קטן? אם כך, אנחנו רוצים לציין בפניכם שגם במטבחים קטנים אפשר לבשל, ואפשר לבשל בכיף. גם במטבח קטן אפשר להעלות לאוויר את ריחות הגורמה שאתם אוהבים, אפילו אם אתם מבשלים כזוג. אז הנה הטיפים לשף ולסו-שף שעומדים לבשל במטבח הקטן שלהם. נתחיל עם סדר העבודה, שחשוב יותר מהכול.

 

סדר, סדר ושוב סדר עבודה ופעולות

שמעו לנו, הדרך לשרוד בתוך מטבח קטן היא באמצעות סדר עבודה ופעולות. תתכננו מראש את מנות שאתם מכינים, תכינו את ההכנות המקדימות ("מיזאנפלס") ותדאגו שהמטבח מוכן לבישול עצמו. למשל, תחתכו מראש את כל הירקות שאתם עומדים להשתמש בהם בבישול המנה שלכם. כך תוכלו לוודא שהכול מוכן לקראת האש. מאחר שברגע שזורקים את חומרי הגלם על האש, הכול קורה תוך שניות. עדיף להיות מוכנים מראש עם כל חומרי הגלם חתוכים ומוכנים.

במקביל לסדר פעולות וסדר עבודה, כמובן שיהיה חשוב לשמור גם על ניקיון לא פחות ממושלם. בין חיתוך לחיתוך ובין בישול מנה לבישול מנה, תנקו את סביבת העבודה שלכם במטבח. ככה תוכלו להיכנס בראש נקי להכנת המנה הבאה. בטוח שהיא תריח טוב אם תשקיעו בה את האנרגיה הנכונה.

 

עובדה בזוג במטבח קטן מצריכה דינמיקה טובה

אם אתם מבשלים במטבח בזוג, אתם צריכים דינמיקה ביראה ביניכם ויחסי עבודה טובים. בפועל, אל המיומנויות האלו רוכשים עם הזמן ותוך כדי העבודה. שמעו לנו, הטיפ הכי חשוב הוא להפגין רגישות כלפי מי שעובד אתכם במטבח. אם אתם רואים שהפרטנר שלכם טוב בעבודה מסוג X, תנו לו לעוף על העבודה ולהכין את המטעמים שלו.

 

כלי העבודה במטבח חשובים גם הם

ישנה חשיבות עליונה לכל מה שקשור לכלי העבודה במטבח. בין אם אתם מכינים מנה כזו או אחרת, תכינו מראש את כלי העבודה ואפילו תשחיזו סכינים אם צריך. תוכלו לרכוש בכל חנות כלי מטבח וכלי בית את אבן המשחזת, שמאפשרת לכם להשחיז את הסכין לפני העבודה.

אם אין לכם את כלי המטבח הנכונים לבישול, יהיה כדאי לערוך ביקור באחת החנויות של כלי הבית והמטבח. תוכלו לרכוש למשל מיקסרים, מערבלי בצק, מערבלים ידניים ועוד. כל מה שיסייע לכם בהכנת המנה האוהבה עליכם, הרי שזה מבורך. אם תקפידו על סדר עבודה נכון והכנות מקדימות כמו שצריך, לא תוכלו לפשל עם המנה שלכם. בתאבון, אל תשכחו לתבל כמו שצריך.

 

שיש

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו