איזה תפריט עדיף לאירועים – בשרי או חלבי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

כמעט ואין מועד במדינת ישראל שלא יהיו סביבו חגיגות גדולות ואירועים.

כן, החל מבריתות, בר או בת מצווה, חתונות, ימי הולדת ועד פרישה לגמלאות, חגיגות חתונות זהב או כסף ואפילו אירועים סביב משחקי ספורט או אולימפיאדות – כל אלו נחגגים באירועים גדולים ומפוארים עם האנשים

שאתם הכי אוהבים.

אם גם אתם עומדים להרים אירוע כלשהו בתקופה הקרובה, אתם בוודאי חושבים על האוכל שיוגש בו שיוכל לגרום לכולכם להנות אפילו יותר מהאירוע. היום נספר לכם איזה תפריט עדיף לאירועים – בשרי או חלבי, ונגלה

לכם כמה טיפים בדרך לבחירה.

 

תפריט עדיף לאירועים – בשרי או חלבי: תלוי בסוג האירוע

אז בראש ובראשונה חשוב להגיד שההתאמה לתפריט עדיף לאירועים – בשרי או חלבי תלויה בסוג האירוע. אם אתם חוגגים אירוע שבועות, לדוגמה, שכל מאפייניו מתרכזים במוצרי חלב ופירות, אין ספק שקייטרינג חלבי יתאים כאן יותר. לעומת זאת, אם אתם חוגגים את אירועי יום העצמאות, שמתאפיינים בהמון סוגי בשרים ועל האש, אין ספק שבמקרה כזה קייטרינג בשר על האש מומלץ יתאים כמו כפפה ליד לסוג האירוע.

 

תלוי בסוג האורחים

התאמה של תפריט עדיף לאירועים תלויה גם, כמובן, בסוג האורחים. אתם בסופו של דבר רוצים שכל האורחים שלכם יהנו מהאוכל ויוכלו לטעום ממנו בהרגשה ואווירה טובה, ולכן אתם צריכים לחשוב מה הם אוהבים. לצורך הדוגמה, אם אתם חוגגים באירוע שבו רוב המוזמנים שלכם טבעוניים, צמחוניים או נמנעים מגלוטן, אתם בהחלט תצטרכו לחשוב על תפריט שישלב גם מנות שמיועדות עבורם.

העניין הזה רלוונטי כמובן גם לכיוון ההפוך – אם רוב האורחים שלכם קרניבורים ואוהבי בשר, אין ספק שקייטרינג שמגיש הרבה מנות בשריות יתאים לאירוע בצורה מושלמת.

 

עניין שתלוי בתקציב

אז איזה תפריט עדיף לאירועים – בשרי או חלבי? זוהי שאלה שבהחלט תלויה גם בנושא התקציב שלכם. קייטרינגים בשריים יביאו איתם בדרך כלל מחירים גבוהים יותר לאדם, שיכולים לנוע בין כ-200 ש"ח ל-350 ש"ח לאדם ולעיתים אף יותר, לעומת קייטרינגים חלביים שיוכלו לשמור על תקציבים קצת יותר נמוכים, שינועו ברוב המקרים בין כ-100 ש"ח ל-200 ש"ח לאדם.

אם אתם מגיעים עם תקציב מוגדר לסגירת התפריט לאירוע, מומלץ לבדוק עם חברת הקייטרינג אילו מחירים היא מציעה, ובהתאם לבחור.

 

חגיגיות האירוע אינה תלויה בדבר

חשוב לזכור לצד כל אלו שתפריט לאירועים – בשרי או חלבי ככל שיהיה, צריך לשמור על חגיגיות האירוע. בין אם תבחרו בקייטרינג בשרי שיביא איתו המון סלטים, תוספות וכמובן שיפודים, סטייקים, קבבים ועוד, ובין אם תבחרו בקייטרינג חלבי עם פשטידות, קישים, סלטים, לחמים וגבינות – חשוב שתוודאו מראש שהקייטרינג שומר על רמת איכות גבוהה של מנות, על עיצוב הולם לאירוע, ועל שירות לא פחות ממופלא.

קדימה, עכשיו אתם מוכנים לבחור את התפריט שלכם, אז שיהיה בתאבון!

הזמנה

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו