3 רעיונות הטובים ביותר למסיבת יום הולדת שתשעשע את האורחים שלך

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

מתכננים לערוך מסיבת יום הולדת משעשעת בקרוב אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל? רגע לפני שתשברו את הראש ותתחילו לערוך חיפוש ברשת. רגע לפני שתשגעו את כל העמיתים מהעבודה ורגע לפני שתרוצו לקנות שטויות בחנויות של דרום תל אביב, אנחנו מציעים לכם לקרוא את השורות הבאות (ואחריהן, תחליטו מה תעשו בהמשך). ריכזנו עבורכם את הרעיונות הטובים ביותר למסיבת יום הולדת, כזו שתשעשע את האורחים שלכם ותגרום להם לזכור את המסיבה לעוד הרבה שנים טובות. להלן הרעיונות שלנו:

 

תערכו מסיבה בקונספט של פאדיחות

מדובר במסיבת בקונספט פאדיחות. איך תעשו זאת? ממש כך: תחילה, תחשבו על 3 משחקים שבהם כל אחד מהמשתתפים צריך לספר על פאדיחה שקרתה לו אי פעם. אם אין לכם רעיונות למשחקים כאלה, אתם לא צריכים לדאוג, הכנו עבורכם הדגמה. אתם יכולים למשל להתחיל במשחק שבו כולם יושבים במעגל. בכל פעם, אורח אחד מספר לכולם 2 פאדיחות. אחת מהן קרתה לו והשניה לא קרתה מעולם. הנוכחים ביום ההולדת צריכים לנחש איזה מהשתיים קרתה באמת. מדובר במשחק משעשע שיגרום לכולם להתפתל מצחוק.

 

תזמינו אמן אורח שיגרום לאורחים לצאת מדעתם

אם הכנה של משחקים מראש (גם הקלים ביותר שלא דורשים הכנה פיזית וקנייה של מצרכים) לא מתאימה לכם, אתם צריכים לבחור את האפשרות הזו. פשוט תזמינו אמן אורח שיכול לגרום לאורחים שלכם לצחוק ללא הפסקה ולשעשע אותם. שימו לב! יש אמנים שאומרים שיש להם את היכולת לשעשע את הקהל, אבל בסופו של דבר מתברר שאין הדבר נכון.

אתם חייבים להיות בטוחים שאתם בוחרים באמן שיש לו ניסיון באירועים כאלו ושהוא אכן יכול לשעשע את האורחים, אמן כמו האמן הזה: https://www.asael-magic.co.il (לחצו על הקישור ותגלו במי מדובר). אם אתם עדיין לא בטוחים באמן, אתם תמיד יכולים להסתכל על סרטונים שהוא פרסם מאירועים קודמים שנכח בהם. באמצעות הסרטונים הללו, אתם תוכלו לראות את תגובות הקהל ולבדוק אם הם אכן משועשעים או שמא, משועממים.

 

תקנו ערכה שטותית

יכול להיות שאתם מכירים את ערכות השטות שהיו נמכרות בחנויות לקראת ה-1 באפריל ויכול להיות שלא. למקרה שאינכם מכירים, אנו נציין בפניכם במה מדובר, כדי שתבינו שמדובר בערכות שטותיות משעשעות שמתאימות לילדים ומבוגרים כאחד והן יכולות להפוך את מסיבת יום ההולדת שלכם למשעשעת ביותר. להלן כמה ערכות:

  • ערכת מסטיק בטעם מלח: מדובר בערכה שכוללת מסטיקים שנראים בטעם אוכמניות, אבל טעימה מהם תגרום לאורחים שלכם לקבל בוסט של מלח לפה. זה די משעשע כשצופים בזה מהצד
  • בלון נפיחה: סביר להניח שגדלתם על הבלון הזה, שמניחים על כיסא, מחכים שמישהו יתיישב ושומעים נפיחה. אם אתם ילדים או חושבים שאתם ילדים, זה מושלם בשבילכם.

מסיבת יום הולדת

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו