רהיטים למטבח – 5 רעיונות מקוריים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

במרבית משקי הבית בישראל, אחד החדרים שזוכים לשימוש האינטנסיבי ביותר הוא ללא ספק המטבח.

בהתאם לכך, כאשר אנו מגיעים למשימת תכנון המטבח הביתי, כדאי מאוד לערוך מעט מחקר על מנת שתוכלו לתכנן מטבח שיאפשר לכם לנצל את החלל החשוב הזה בצורה באולטימטיבית.

בדיוק לצורך זה, קבלו חמישה טיפים שיסייעו לכם לצלוח את המשימה המורכבת של תכנון המטבח.

 

תאורה במיקום אסטרטגי

תאורה יכולה להרוס חדר ולעורר בקרב השוהים בו תחושת מחנק לא נעימה.

למרבה המזל מצידו השני של אותו מטבע, תאורה יכולה להפוך גם מטבח קומפקטי למדי למזמין ביותר ומרשים.

כך למשל, אם יש במטבח שלכם אי  שלבו מעל משטח העבודה שלו מספר גופי תאורה דקורטיביים.

עוד מיקום חשוב לשלב גופי תאורה הוא מעל נקודות בהן מתבצעת עבודה רבה.

לדוגמא הוספת גוף תאורה מרשים מעל הכיור תוסיף גם סטייל וגם תהפוך את העבודה לנוחה ונעימה יותר.

עוד טריק שישדרג את המטבח שלכם הוא הוספת שורה של נורות לד מתחת לארוניות המטבח.

 

הוספת עוד משטחי עבודה ואחסון

רבים מאיתנו מתמודדים עם הבעיה המוכרת של מחסור במקומות אחסון ועבודה במטבח. ניתן להתגבר על הבעיה הזאת באמצעות שורה של רעיונות יצירתיים יותר ופחות.

להוספת מקומות אחסון, השתמשו בוויטרינות אשר גם יוסיפו למטבח שלכם מראה כפרי משגע.

באשר להוספת משטחי עבודה, חפשו כונניות או אפילו מזנונים בגובה השיש אותם תוכל לשלב במטבח שלכם, להניח עליהם מוצרי חשמל למטבח כגון: מיקרו-גלים מצנמים מעבדי מזון ועוד ועל ידי כך תוכלו לפנות לעצמכם שטח שיש יקר או אף להשתמש במשטחים של רהיטים אלו כמשטחי עבודה לכל דבר.

 

תליית פריטים

אל תשאירו שטחים פנויים לא מנוצלים, כיום ניתן למצוא גם באינטרנט וגם ברשתות השיווק מגוון רחב של מערכות תלייה לפריטים שונים. כך למשל תוכלו לתלות מגבות ידיים, כפות עץ וכפות מדידה על הקיר מעל השיש. כמו כן, ניתן למצוא מגוון סוגים של ווים שנתלים באמצעות מגנט ויכולים להפוך את המקרר שלכם לעוד מקום לאחסון ותלייה.

 

שטיחים

לכאורה, המטבח הוא המקום האחרון בו צריך לשלב שטיח, שכן רצפת המטבח נוטה להתלכלך מהר מאוד, להירטב ממים ולקבל נתזים של שמים רטבים ושאר מרעין בישין שעלולים להזיק לשטיחים האהובים עליכם.

עם זאת, שטחים יכולים לסייע בשמירה על מטבח נקי וכיום ניתן לרכוש שטיחים מודפסים במגוון רחב של דוגמאות מהממות אשר מיועדים למקומות כמו המטבח והאמבטיה ועשויים חומרים עמידים כדוגמת PVC.

 

הוספת טפטים

כיוון שאנו מבלים זמן כה רב במטבח, חשוב ליצור במטבח אווירה נעימה ואין דרך מהנה ופשוטה יותר לעשות זאת מאשר להשתמש בטפטים. בחנות הבית של עידה (https://store.ida-home.co.il) תוכלו למצוא מגוון רחב של טפטים מיוחדים אשר יהפכו את המטבח שלכם לפינה האהובה על כל בני הבית.

בעזרת מעט דמיון ותושייה תוכלו להפוך אפילו את המטבח האפרורי ביותר למוקד ססגוני, נוח לשימוש ומהנה אשר ימשוך את כלל בני הבית וירשים כל אורח.

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו