מעצבים את המטבח מחדש? 3 טיפים לבחירת שיש למטבח

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

מטבח הוא חלק מאוד מרכזי בכל בית. הוא המקום שבו כולם נפגשים לבשל יחד, לדבר לפעמים תוך כדי בישול וגם חלק מאוד גדול מהאופי של הבית שלכם. אחד מהמרכיבים החשובים ביותר לעיצוב המטבח שלכם הוא לגמרי השיש שלכם.

מעבר לפן העיצובי שיש לו אפקט משמעותי, יש גם את הפן הפרקטי שעליכם לבחור בשיש איכותי שתוכלו להנות לעבוד ולבשל עליו ולעשות בו שימוש יומיומי ובכל פעם להנות מכך שהוא נראה מעולה. הנה כמה טיפים איך לבחור את השיש הנכון לכם.

 

התאמת השיש לכל הדברים האחרים במטבח

אם אתם בעיקר עוסקים בלעצב את המטבח שלכם מחדש, חשוב מאוד שתבינו את סגנון העיצוב של המטבח שלכם. עשו בדיקה והבינו מה בדיוק מאפיין את המטבח שלך מבחינת סגנונות, דוגמאות, עיצובים וגם צבעים.

שימו לב לאלמנטים נוספים שיש לכם במטבח כמו למשל תאורה, שהיא חלק מאוד מרכזי, מאיזה חומר עשוי ארונות המטבח שלכם, אילו מוצרים יש לכם במטבח וחברו ביחד את האלמנטים והצבעים לכך שיתאימו אל השיש החדש שלכם. השיש שתבחרו יתאפיין בסגנון עיצובי ובצבעים שצריכים להשתלב יחד עם הצבעים הקיימים המטבח.

 

לא להתפשר על האיכות

אחד מהדברים החשובים ביותר כאשר בוחרים שיש, היא לעולם לא להתפשר על האיכות של השיש שלכם. שיש למטבח צריך להיות שיש איכותי, ועליכם לבדוק שהשיש שאתם רוכשים מיוצרים בתקנים המקובלים ומיוצר במפעל שיש לו מוניטין. תוכלו לבדוק זאת עם החנות שבה אתם רוכשים, למשל חנות באזור ראשון לציון הן פופולריות מאוד בתחום השיש והמטבח.

תוכלו למצוא שם מגוון רחב של שיש מסוג גרניט פורצלן, שנחשב לשיש פופולרי מאוד ומתאים לרוב המטבחים. בחירה בשיש איכותי, גם גרניט פורצלן למשל, יאפשר לכם שימוש לשנים רבות מבלי חשש להחליף אותו בעוד מספר שנים. האיכות של השיש מאוד חשובה לכך שהוא ישמר ויראה נהדר למשך הרבה מאוד שנים.

 

בואו נעשה סדר

אומנם בחירה שיש יכולה להרגיש גורלית ומבלבלת מאוד עבור אנשים מסוימים, אבל הנה כמה עצות שישאירו אותכם מפוקסים:

  • התאמת צרכים – התאימו את השיש לצרכים שלכם. אם אתם נמצאים הרבה במטבח, שימו לב שהשיש עמיד לחום, חזק וגם סופח כתמים. קחו את כל זאת בחשבון כאשר אתם בוחרים.
  • אחזקה – בדקו את התחזוקה של השיש, כי אתם לא רוצים למצוא את עצמכם כל היום סביבו. בדקו שלא נדרשת יותר מידי תחזוקה והשיש לא יאבד מהיופי שלו עם הזמן.
  • טעם אישי – אל תלכו רק לפי אופנה, אלא לפי הטעם האישי שלכם. שיש לא מחליפים כל שנה, לכן חשוב שתהיו נאמנים לעצמכם.

 

לסיכום

בחירה של שיש יכולה להיות מרגש ומבלבלת עבור הרבה אנשים. בחרו בשיש איכותי שיתאים לכם עיצובית ויהיה מספיק איכותי ללוות אתכם לשנים רבות בעתיד עם התאמה לצרכים שלכם ולטעם האישי שלכם.

שיש למטבח

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו