מארחים בשיא הסטייל! כל מוצרי האירוח שאתם פשוט חייבים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

אוהבים לארח? רוצים ליהנות מבית מסודר ושיקי שקוצר מחמאות? זה ממש לא מסובך והרבה פחות יקר ממה שאתם חושבים. איך לשדרג את הסלון והמטבח בקלי קלות ומה האביזרים שאסור לוותר עליהם? כל התשובות לפניכם.

 

אבזור הבית בתקציב נוח, איך עושים את זה?

מכירים את זה שאתם מדפדפים בקטלוג עיצוב או אופנה וחושבים לעצמכם שאי אפשר לתחזק כזה בית מסודר במציאות, על אחת כמה וכמה אם חלק מבני הבית עדיין בגילאי גן או בית ספר? תופתעו לשמוע שזה בהחלט אפשרי ולא זאת בלבד – אלא שניתן לעשות זאת עם המון שיק, בלי לקחת משכנתא.

יש לא מעט דרכים לגשת לפרוייקט שכזה, אך שני כללי אצבע פשוטים יסייעו לכם להגשים את החלום בקלות. הראשון, שמירה על סדר – מה שתוכלו להשיג בקלות באמצעות פתרונות אחסון שונים וארגוניות מדליקות – והשני, אבזור הבית עם כלי הגשה מעוצבים ופריטים עיצוביים נוספים המתכתבים זה עם זה ועם החלל כולו, ליצירת מראה הרמוני ומתוחכם, אך גם נעים ולא מתאמץ.

כלי הגשה מעוצבים

מוצרים פשוטים יעשו את כל ההבדל

כפי שאמרנו, תוכלו לשמור על סדר וסטייל באמצעות כמה מוצרים פשוטים אך מדליקים, במחירים שווים לכל כיס, שיעשו הבדל גדול. בין מוצרים אלה כדאי להתמקד בשתי קטגוריות עיקריות – פתרונות אחסון ואביזרים עיצוביים.

 

ארגוניות ופתרונות אחסון נוספים

פתרונות אחסון, כמו למשל ארגוניות שונות, יאפשרו לכם לתת לכל חפץ בבית את המקום הייעודי שלו וברגע שלכל דבר יש מקום – תוכלו לסדר את הבית בקלי קלות, גם אם אתם מסוג האנשים שמתקשים לשחרר חפצים (מה שנקרא, אגרנים). איזה ארגוניות יש? ארגוניות למקרר (ארגונית ביצים, ארגונית ירקות), סלסלאות מעוצבות מחומרים שונים, הדומים עם מקום אחסון ועוד.

אקססוריז מעוצבים

גם בקטגוריית כלי בית מעוצבים למטבח יש המון אפשרויות וחשוב להתאים אותם לחלל הכללי, הצבעים שאתם אוהבים ולא פחות חשוב – שיהיו פרקטיים. מה למשל? אם אתם אוהבים לארח, כדאי להשקיע בקומקום תה וחליטות איכותי וסט כוסות בורוסיליקט. בנוסף, יש אביזרים שהם לא "מאסט", כמו למשל דלי לקוביות קרח, שבהחלט אפשר להסתדר בלעדיהם, אבל אי אפשר להתווכח – הם מוסיפים המון שיק וסטייל.

 

עיצוב הבית – פריטים נוספים ששווה להשקיע בהם

אם אתם לא רוצים להסתפק באבזור הבית ורוצים לקחת את הפרויקט שלב אחד קדימה, תוכלו להשתמש בטריק המפורסם של סידור החלל מחדש, לצד רכישת כמה רהיטים חדשים שביחד ייצרו מראה רענן ויחיו את חללי האירוח שלכם. על איזה רהיטים כדאי לשים עין? עגלת מטבח, צמחייה מלאכותית, שטיחים וכורסאות.

לסיכום, אם אתם אוהבים לארח וחשובה לכם הנראות, תוכלו לשדרג את החוויה בלי הרבה מאמץ ובלי להשקיע המון כסף. האמינו לנו, זה שווה את זה.

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו