מה היתרון של מעשנת בשרים מבית BBQ?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

אין חובב בשר שלא שמע על הבישול המדהים של מעשנת הבשרים. המעשנה, מה שעד לפני מספר שנים היה סוד שידוע למקצוענים בלבד, הפך כיום לסוד גלוי שכל אחד רוצה לרכוש לביתו. ככל שגדל הביקוש, כך גדל ההיצע, וכטבעו של עולם, ככל שגדל ההיצע כך השוק מתמלא במוצרים פחות ופחות איכותיים. לכן, כאשר אתם מבקשים להגשים את החלום שלכם לרכוש מעשנה חדשה, כדאי שתהיו בעלי ידע בתחום. כך תוכלו להשיג את הטוב ביותר עבור הכסף שלכם.

 

מעשנה – איך זה עובד בעצם?

מעשנת בשרים היא אחד מהכלים המשתמשים בטכניקה העתיקה בעולם לבישול בשרים – עישון. אנשי העולם העתיק השתמשו בעישון לבישול בשרים על ידי שריפת עצים. העישון הוא למעשה שיטת בישול איטית, המשתמשת בעשן כאמצעי הבישול העיקרי. הטעם של בשר המבושל בעישון הוא ברור וחד. לא תוכלו שלא לזהות שזהו בשר שבושל בעישון. התהליך האיטי מאפשר שחרור של טעמים מהבשר שלא משתחררים בשיטות בישול אחרות. כמובן, גם לעשן עצמו יש ארומה ייחודית שנותנת טעם מובחן ונהדר לבשר.

 

חומרי בעירה

משתנה עיקרי שלו השפעה גדולה על מהירות הבישול ועל הטעם המתקבל בסופו הוא סוג המעשנה. ישנם שני סוגים עיקריים של מעשנות – מעשנות פחם ומעשנות גז. כמובן, מעשנות פחם הן המעשנות ה"קלאסיות" הוותיקות. מעשנה כזו עובדת על ידי הבערת אש, המתנה שהאש החזקה תדעך ושמירה של האש המופק מהפחמים יישאר. הקושי המרכזי במעשנה כזו תחזוק פעולת המעשנה. צריך לשמור כל העת על טמפרטורה אחידה כך שהבישול יהיה נכון.

 

מעשנת גז

בשונה מכך, מעשנת גז היא מעשנה בסגנון של "שגר ושכח". מעשנה כזו עובדת באמצעות גוף חימום או כירת גז הנמצאת בתוך המעשנה, והיא מפיקה את החום הדרוש לבישול. חומר בעירה מלאכותי מצוי בתוך תא ייעודי והוא מסייע בהפקת העשן. כלומר, כל התהליך הוא אוטומטי והכל הרבה יותר פשוט, לא מלכלך ולא דורש התעסקות. עם זאת, רבים יאמרו כי הטעם של הבשר במעשנת גז לא זהה לטעם במעשנת פחם.

 

החברות השונות

ישנן חברות רבות המייצרות מעשנות. עם זאת, מעשנה איכותית היא ערובה לבישול בשר מוצלח והנאה. כדאי לבחור במעשנה איכותית המיוצרת על ידי חברה טובה שתספק לכם אחריות ארוכה ואמינות. מעבר לכך, חשוב גם לקנות מחנות טובה ומוכרת שתספק לכם שירות טוב, ותוכל להכווין אתכם למוצר שהולם את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

מעשנה לא קונים כל יום, אז לכו על הבסט

עליכם לזכור כי רכישת מעשנה היא לא עניין יום יומי. היא צפויה לשרת אתכם לשנים רבות, בעיקר באירועי פנאי עם חברים או משפחה. לכן, כשאתם הולכים לבחור מעשנה ועושים חישובי עלות מול תועלת, עליכם לקחת בחשבון את פרק הזמן הממושך שהיא צפויה לשרת אתכם.

מעשנת בשר ברביקיו

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו