האם ניתן לשלב מופע קוסמות בזמן ארוחה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

אמנים אינם אוהבים להופיע אל מול קהל שעסוק באכילה, אפילו במופעי ווגאס, בהם יושב הקהל סביב שולחנות קטנים ואוכל, הגשת מזון ומשקאות נפסקת לחלוטין מרגע שאורות הבמה נדלקים והמופע מתחיל. יש משהוא לא נוח ונעים בלעמוד על הבמה כשמלצרים מסתובבים ברקע ומגישים אוכל ולכן, ברוב מוחלט של המקרים, הדבר הזה איננו קורה.

במופעים שמיועדים לילדים במסגרת יום הולדת פרטית המציאות עשויה להיות מעט שונה, ישנם מקרים בהם הילדים אוכלים פיצה ורואים מופע, אבל גם זה לא קורה הרבה.

 

עניין של נימוס

תארו לעצמכם שאתם מדברים עם משהו והוא, במקום להאזין לכם בקשב רב, אם לא מתוך ענין אז לפחות מתוך נימוס, גולש בטלפון וקורא כל מיני דברים במקביל. למעשה, מדובר באותו הדבר כשאמן עומד על הבמה ומופיע בשביל הקהל שצופה בו אך אותו קהל, עסוק באוכל, בשתייה ובליחשושים האחד עם השני.

גם אמנים מנוסים מאוד יכולים לצאת מהריכוז בשל כך או לפחות מאוד להתעצבן, מכיוון שמדובר ממש בחוסר נימוס בסיסי כלפי אמן. על מנת שגם ילדים קטנים ילמדו שלא מנומס לאכול ולשתות בזמן מופע, יאגו הקוסם דואג להרגילם, שגם במסיבת יום הולדת פרטית, מכבדים את האמן, לא אוכלים, לא שותים ובטח לא מדברים שלא לצורך בזמן ההופעה.

 

רעש מהווה הפרעה למופע

רעש באופן כללי, מבלי שנתייחס לסוג הרעש, מהווה הפרעה קשה בכל סוג של מופע, אם לרמת הריכוז של האמן, ואם לרמת הריכוז של הקהל שמעונין להאזין למופע. גם במופע מוזיקלי רועש, שמתקיים בתוך אולם, לא תתבצע הגשה של אוכל ושתייה במהלך המופע עצמו אלא, רק לפני ואחרי המופע. שוב יש לציין, מדובר בנימוס בסיסי כלפי העומד או העומדים על הבמה ומופיעים עבורנו, לשם הנאתנו.

 

הפרעת קשב וריכוז

אנחנו חיים בעידן שבו הפרעת הקשב והריכוז בקרב ילדים רחבה מאוד, והיא משבשת לא אחת את מהלך החיים התקין של הילד הסובל ממנה. אי לכך, ילד שעסוק באוכל אינו יכול עד הסוף להיות עם מה שקורה במופע שמולו, והוא כנראה יפספס את עיקרו. ידוע שהעולם רווי הגירויים בו אנו חיים מזה יותר מעשור, מפחית את רמת הריכוז של ילדים ומבוגרים כאחד, גורם להפרעות בלימודים, בקריאה ואפילו בצפייה בטלוויזיה או במחשב.

לפיכך, חשוב מאוד שנשמור גם במסיבת יום ההולדת שהילדים יהיו עסוקים במופע מבלי שמשהו אחר יסיח את דעתם מהמתרחש, גם כך, הם חיים במציאות שמייצרת להם בכל רגע נתון, מספר רב של גירויים, בחלקם מיותרים ביותר.

 

אנחנו עוזרים לילדנו ליהנות יותר

העובדה שאנו מונעים מילדנו את העיסוק בשני דברים בו זמנית, מסייעת להם ליהנות יותר מהדבר שאנו מכוונים אותם ליהנות ממנו באותו רגע. בכך, אנו תורמים להעצמת ההנאה שלהם מדברים, ומלמדים אותם להיות מרוכזים בדבר אחד כלומר, להיות נוכחים.

 

סיכום

זהו חוק בינלאומי לא כתוב, בזמן מופע לא אוכלים ושותים, כך מקובל, כך מנומס לנהוג ויש לשמור על נוהל שקט זה. מדובר על שמירת האיזון שמחבר את האמן לקהל ולהיפך, בכל אירוע.

מופע קוסמות

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו