איך ניתן לגלות האם העובדים גונבים כסף ממני?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

כשאנחנו מנהלים עסק ובו מעסיקים עובדים, אנחנו עלולים במקרים רבים לחוות מצבים מורכבים שבהם העובדים בוגדים באמון שלנו. העובדים שלנו עלולים לסייע למתחרים או לגנוב מאיתנו כסף, ולא תמיד נצליח לדעת זאת. במידה ואתם חושדים שגונבים מכם כסף – איך תדעו זאת ומה יהיה עליכם לעשות? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לגלות האם העובדים שלכם גונבים מכם.

 

אם יש ספק אין ספק – פונים לחוקר פרטי

במידה ואתם חושדים שהעובדים שלכם גונבים מכם כסף, כדאי לפנות כמה שיותר מהר לחוקר פרטי. לא תמיד אתם תוכלו לגלות בעצמכם האם גונבים מכם ולכן כשמדובר בנושא כל כך חשוב כמו העסק שלכם, חשוב שתעזרו באנשי מקצוע. תוכלו לחפש אתר חוקרים פרטיים ולמצוא מגוון רחב של חוקרים שיעזרו לכם.

 

איך חוקר פרטי יכול לגלות האם גונבים מכם?

לחוקר פרטי יכולות מחקר ובדיקה רבות. החוקר הפרטי ישתמש באמצעים טכנולוגיים למעקב אחר העובדים שלכם בזמן העבודה וגם מעבר לכך, יבצע חקירות כלכליות אחר הכסף שלכם, וימצא כל קצה חוט אפשרי שיכול לעורר חשד לגניבה.

 

מה עוד תוכלו לעשות על מנת לשמור על הכסף שלכם?

מעבר לעבודה של החוקר הפרטי, גם אתם תוכלו לסייע לחקירה ולבדוק האם גונבים מכם. תוכלו להתקין אמצעי צילום והאזנה נסתרים בעסק שלכם וכך לעקוב אחר העובדים שלכם. מה שחשוב הוא שתוודאו שהאמצעים שהתקנתם והאופן שהתקנתם אותם הם חוקיים כך שתוכלו לקחת את זה לבית המשפט במידת הצורך.

 

הסימנים לכך שגונבים מכם

 

  • העובדים משקרים לכם –

אם אתם מרגישים שהעובדים שלכם משקרים לכם בנושאים שונים, משנים נושאים או מתנהגים בצורה חריגה – יתכן והם גונבים מכם או פוגעים בכם בדרך כזו או אחרת.

 

  • אתם מוצאים חריגות בתזרים המזומנים –

כשגונבים מכם כסף כנראה שתרגישו זאת בתזרים המזומנים שלכם. אתם תראו הוצאות חריגות שאינן מוכרות לכם וכסף שחסר לכם ללא הסבר מספק.

 

  • אתם מקבלים הסברים בלי ביסוס –

כאשר עובדים גונבים הם נותנים לכם הסברים חסרי ביסוס גם על הכסף שנעלם לכם אבל גם על נושאים אחרים.

 

גיליתי שהעובדים שלי גונבים ממני – מה עליי לעשות?

במידה ואכן התברר למרבה הצער שהעובדים שלכם גונבים מכם יש לכם מה לעשות. תוכלו לפטר אותם ולהגיש נגדם תביעה או תלונה במשטרה על גניבה. אם נעזרתם בחוקר פרטי יהיו לכם את כל הראיות הנדרשות.

 

אז איך אדע אם גונבים ממני ולמה כדאי להיעזר בחוקר פרטי?

במידה והעובדים שלכם משקרים לכם וכסף של העסק נעלם, או שאתם מקבלים הסברים שלא מספקים אתכם, כדאי להתחיל לחשוד שהעובדים שלכם גונבים מכם ולהיעזר בחוקר פרטי. חוקר פרטי יערוך בדיקות וחקירות מקיפות על מנת לגלות האם גונבים מכם, ויספק לכם ראיות לכך.

גניבת כסף

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו