אלו הרהיטים שייתנו למסעדה שלכם תחושה של חו"ל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

מסעדה היא לא רק אוכל מדהים – מסעדה היא קודם כל חוויה. מהרגע שאנחנו נכנסים למקום, אנחנו כבר מתחילים במסע שכולל את כל החושים, לא רק הטעם. כך שלעיצוב יש חלק חשוב מאוד בחוויה הכוללת של הלקוח, עם השפעה שאין לזלזל בה. אז אילו רהיטים ותוספות עיצוביות ייתנו למסעדה שלכם אווירה של חוץ לארץ? בואו נראה…

 

קפיצה קטנה לאמריקה הגדולה

הדיינר, אותה מזללה אייקונית שתמיד נראית כאילו בדיוק צילמו בה סצינה מ"גריז", הוא מקום מלא נוסטלגיה וקסם פיפטיזי מובהק. אז מה יכול לשוות למקום שלכם את המראה הנחשק של הדיינר הכל אמריקאי? תאי ישיבה, "בוט" מה שנקרא בפי העם. תוכלו לחפש גם ספות ודיינרים למסעדה ברוח התקופה, בצבעים בוהקים, או מחומרים דמויי עור. דמיינו אלביס, דמיינו אסקימו לימון – כזה בדיוק!

 

מבואה שעושה חשק להשתקע

אזור המתנה, בטח למסעדה בה יש צורך לחכות מדי פעם למארחת, להבין אם יש שולחן מתאים, וכל התהליך הזה – הוא דבר שרק ישדרג את החוויה של הסועד. המתנה במקום שכבר מכניס אותך לאווירה, עם ספות לובי נוחות ומפנקות, ואולי עם עמדת מגזינים לדפדוף, יהפכו את ההמתנה לנעימה ומזמינה. עוד הצעה – ציידו את המבואה בתפריטים, ואולי אפילו סמנו מנות מומלצות במיוחד. תנו לדמיון להתחיל לפעול אצל הסועדים, ולפנטז על המנות…

 

מקום עם ספרים הוא מקום עם לב

נכון, ספרייה ענקית ועתיקה נותנת לרוב אווירה של מועדון ג'נטלמנים אנגלי, כזה שמתקבלים אליו רק אם סבא של סבא שלך היה המאהב של המלכה. אבל כוננית ספרים בעיצוב מודרני, נקי, עם תוספות שובבות של פסלים פה ושם, עציצים מדליקים, בובות "פופ" שכשמם כן הם – פופולאריות להפליא, וכמובן שספרים שמשמחים את העין – יתרמו רבות ויקפיצו את האווירה של המסעדה עם ניחוח אינטלקטואלי. ביקור בחנויות יד שנייה יכול לספק לכם אוצרות מדהימים, ספרי עיצוב שווים שהם חגיגה צבעונית, וכל זה במחיר שווה לכל כיס. גם הרווחתם פריט נחשק, וגם עשיתם משהו בשביל איכות הסביבה. נהדר, לא?

 

ג'וקבוקס!

ג'וקבוקס, או בשמו העברי… בעצם, בדקנו עם האקדמיה, ואין למכשיר הקסום הזה שם עברי! זה הזמן להציע אחד. בכל מקרה, ג'וקבוקס הוא אותו מכשיר נוסטלגי ענקי, שאם מכניסים לתוכו מטבע, מאפשר לכם לבחור שיר מתוך מאגר התקליטונים (!) שבו, ולנגן אותו לשמחת יושבי המסעדה ושמחתכם. היום אפשר למצוא כמובן את הגרסה המקורית, אך גם גרסאות בעיצוב רטרו המחקות את המקור, אך תומכות בטכנולוגיה מתקדמת יותר. ג'וקבוקס הוא אביזר מטריף, שישבה את ליבם של ילדים ומבוגרים כאחד.

 

לסיכום

אם תחשבו בגדול, אבל תשקיעו גם בפרטים הקטנים, תוכלו לייצר במקום שלכם אווירת חו"ל ייחודית ונפלאה, שתתאים בדיוק לאוכל הנפלא שאתם מגישים – והחוויה הכוללת תשחק ותענג את כל החושים. למדו עוד באתר עיצוב הכסא והבר.

שולחנות אוכל

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו