ארוחה רומנטית עם שף פרטי עד הבית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

אתה רוצה להציע נישואין לחברה שלך? או שאולי אתם חוגגים היום את יום הנישואין החמישי שלכם ותוהים איך לעשות את זה? כך או כך, כדאי שתדעו: הזמנת שף פרטי הביתה שיכין לכם ארוחת גורמה מפנקת ורומנטי זו בחירה מופלאה, אז למה שלא תנסו את זה.

 

כל היתרונות של ארוחה רומנטית שמישהו אחר מכין

זה לא משנה אם אתם שני אנשים שיודעים ואוהבים לבשל או שאתם בקושי נכנסים למטבח, כי מה שבטוח, זה שכשמישהו אחר מבשל לכם – החיים נראים אחרת. זה נכון שאתם יכולים לצאת לאינספור מסעדות בכל רחבי הארץ, אך לפעמים כל מה שנרצה זה ליהנות מהפרטיות, מהשקט ומהאוכל הכי טוב שאפשר. לכן כדאי שתדעו שהיום האפשרות של הזמנת שף עד הבית בהחלט באה בחשבון, והאמת היא, שאם תדברו עם אנשים שכבר עשו זאת, תראו שהם ימליצו לכם על כך מאוד. אתם יכולים להתלבש יפה, לבחור את המוזיקה שאתם אוהבים, להתיישב על יד השולחן וליהנות מחוויה קולינרית שהכינו במיוחד עבורכם, אז למה לחשוב פעמיים?

 

כך תבחרו את השף שיגיע אליכם הביתה

אם תעשו חיפוש תגלו שלא מעט אנשי מקצוע מתחום הקולינריה ישמחו להגיע אליכם הביתה ולהכין לכם ארוחת גורמה. עם זאת, לא כולם מספיק מקצועיים ולא כולם יוכלו ליצור עבורכם בדיוק את הארוחה שעליה אתם חולמים. לכן טוב תעשו אם תבדקו בשבע עיניים לאיזה שף פרטי אתם מתקשרים, כי אם אפשר לבחור את הטוב ביותר, למה להתפשר על פחות מזה? אנחנו מציעים לכם לבדוק פרטים שונים לגבי השף שנראה לכם רלוונטי, כמו לדוגמא:

  • האם זוגות אחרים שהזמינו אותו לביתם ממליצים עליו?
  • האם אפשר לבחור בין מספר רב של תפריטים מגוונים?
  • האם השירות אדיב?
  • האם השף זמין ופנוי בתאריך שבו הייתם רוצים ליהנות מהארוחה הזאת?

כמו כן, כדאי כמובן לברר שהשף שאליו אתם פונים מגיע לכל מקום שבו אתם גרים, מתארחים או נמצאים.

 

כמה עולה ארוחה מיוחדת כזאת?

זה ברור שאם שף מקצועי ובעל מוניטין מפנה יום שלם כדי לבשל רק לשניכם, הארוחה תעלה לכם לא מעט. מצד שני, כדאי לדעת שהיום התחרות בין השפים השונים שמציעים שירות כזה מובילה לא פעם להוזלה, הנחות ואפילו מבצעים שונים. לכן לא צריך לחשוש מהעלות וכל מה שנותר לעשות זה לברר כמה באמת גובה השף שבו אתם מעוניינים. מה שכן, חשוב לברר האם המחיר כולל גם את היין, כי אי אפשר לחשוב על ארוחה מפנקת שכזו בלי בקבוק יין איכותי שילווה את החגיגה. שימו לב גם לקינוחים שמציע לכם השף, כי אם אתם כבר נהנים מבילוי מיוחד כזה, רצוי שזה יכלול את כל המנות שהופכות את החוויה לבלתי נשכחת וטעימה כל כך.

טבח

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו