האם אמן חושים יכול להופיע באירוע עם אוכל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר ההזמנות של אמני חושים לאירועים. העובדה הזו עשויה לגרום לכם לחשוב שמדובר כאן במחקר מעמיק שנערך בנושא, אז אנו מוכרחים לציין כי אין מדובר במחקר מעמיק, אלא בעניין שנחשפנו אליו.

שכן, נתקלנו ב – 5 אמני חושים שונים בחצי שנה האחרונה כשהגענו אל אירועים שונים שלא היה בהם כיבוד כלל. הדבר גרם לנו לתהות האם יש קשר בין השניים? לכן, יצאנו לבדוק אם אמן חושים יכול להופיע באירוע עם אוכל. הישארו אתנו ותגלו.

 

הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לבירור ההופעות של אמני חושים, חשוב לציין שבכל פעם שהגענו לאירוע התאכזבנו לגלות שאין בו אוכל. סביר להניח שאתם מכירים את התחושה. הרי רבים מאתנו מצפים להגיע לאירוע ולאכול משהו טוב. העובדה שהתארח באירוע אמן חושים גרמה לנו להרגיש מעט יותר טוב, אבל מה לעשות – הבטן שלנו עדיין קרקרה.

כשהבנו שמדובר בעניין שמטריד רבים, החלטנו לבדוק אם יש עניין כלשהו מאחורי ההופעות של אמני חושים. אולי האוכל מפריע להם להופיע? אולי הדוכנים גורמים לאנשים לקום באמצע המופע? את השאלות הללו שאלנו אמן חושים מוכר שאפשר לנו להגיע למסקנה חד משמעית בנושא.

 

אז מה התשובה? אמן חושים יכול להופיע במקום עם אוכל?

את השאלה הזו הצגנו בפני מנטליסט רון גליקסמן שנחשב לאמן מוכר בתחום. אנו מוכרחים להודות שהוא לא הבין מה עומד מאחורי שאלה זו, כך שהוא ביקש שנשאל אותה שוב. לדבריו, אין שוב בעיה שאמן חושים יופיע במקום עם אוכל, רק צריך לעשות זאת באופן מושכל, כמו בכל הופעה מול אנשים.

 

הופעה של אמן חושים עם אוכל – איך עושים זאת באופן הטוב ביותר

כדי שניתן יהיה לקיים הופעה של אמן חושים (ושוב, גם של כל אמן אחר) יש לפתוח את הדוכנים והבר בתחילת האירוע. רון ציין בפנינו שבאירועים שהוא נכח בהם שהיה בהם אוכל, הייתה הגשה מוקדמת שאפשרה לאורחים להסתובב במקום במשך שעה וחצי לפחות. כך התאפשר לכולם לאכול, גם לאלו שהגיעו באיחור.

 

טיפ חשוב שכדאי ליישם במידה ויש אוכל באירוע

אם בחרתם להזמין אמן חושים למופע וארגנתם אוכל במקום, כדאי שתשימו לב שלאחר שעה וחצי מפתיחת האירוע, עליכם לדאוג לקריין שיאמר בקול עדין לנוכחים כי הבר והדוכנים צפויים להיסגר בקרוב. חשוב מאוד לעשות כך מהסיבות הבאות:

  • אנשים שלא הספיקו לאכול ידעו שזה הזמן לקחת צלחת
  • אנשים לא יקומו באמצע ההופעה לאכול
  • אנשים יוכלו לראות את ההצגה כשהם שבעים

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לנו סוף סוף לדעת שאמן חושים יכול להופיע באירוע עם אוכל, רק צריך לעשות זאת באופן מושכל. כעת, כשיש בידיכם את המידע, נותר לכם רק לארגן מופע מסודר עם אוכל.

אמן חושים

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו