איך לבחור קייטרינג לחתונה?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

עונת החתונות הקיץ בשיאה, ועשרות זוגות מאורסים, עוד עתידים להתחתן עד לסוף הקיץ.

בפני הזוגות עומדות המון החלטות, קטנות וגדולות, שעליהם להחליט לפני החתונה.

תכנוני שמלות, מוזיקה, עיצובי האולם, כל אלו רק קמצוץ קטן מכל הסידורים וההחלטות של לפני חתונה.אחת ההחלטות הכי חשובות היא קייטרינג.

אוכל הוא חלק חשוב ממהלך החתונות, ולכן החלטה זו הינה משמעותית מאוד.

תוהים לעצמכם איך לבחור קייטרינג לחתונה? לפניכם המדריך המלא.

 

בשרי, חלבי, אולי בכלל צמחוני?

החלטה ראשונה שיש עליכם לקחת הינה איזה סוג קייטרינג תרצו, בשרי או חלבי, אולי כדאי לכם לבחור בצמחוני. החלטה זו תלויה כמובן בסוג האוכל אותו אתם מעדיפים, ואם ידוע לכם מראש על רוב מוזמנים צמחוניים, יש לקחת זאת בחשבון.

 

אוכל חובק עולם

אחרי שבחרתם בין בשרי וחלבי, תצטרכו לבחור את סוג האוכל אותו תרצו לאכול. האם אתם חובבי בשר מושבעים? אולי תבחרו דווקא באוכל מקסיקני מפנק? או שמא אתם יותר אנשים של אסייתי? קחו בחשבון שאינכם בוחרים את האוכל רק לעצמכם, ועם זאת אל תתפשרו על דברים שאינכם אוהבים. הבחירה היא בידיים שלכם. כמו כן, זכרו כי אינכם חייבים לעשות רק סגנון אוכל אחד, תוכלו להעסיק מספר עסקים, או קייטרינג אחד המשלב סוגי אוכל שונים ולהבטיח מגוון מנות מדהימות.

 

מאחורי הקלעים

לאחר בחירת סוג וסגנון האוכל, תצטרכו לבצע החלטה נחמדה פחות, והיא החלטת תקציב. עליכם לשבת עם בן או בת הזוג שלכם ולהחליט כמה אתם מוכנים להשקיע בקייטרינג. בכל זאת, חתונה היא עסק לא זול, ועל מנת לשמור על התקציב שלכם, תצטרכו לבצע מהלכים בחכמה. אל תבחרו את הקייטרינג הראשון שאתם מוצאים, בררו מספר מקומות וקחו הצעות מחיר מכל אחד מבתי העסק. רק לאחר שתהיו בטוחים בתקציב שלכם בחרו את המקום המתאים.

 

ביקורת

תמיד אמרו לנו, "על טעם וריח אין להתווכח", אך על טיב האוכל, השירות והיחס יש! לפני שאתם סוגרים קייטרינג לחתונה, בררו מחברים, מכרים או לקוחות קודמים של החברה, על טיב השירות והאוכל, ושביעות רצונם. כמובן, חשוב מאוד להטיל על כל ביקורת מעט ספק, ואין לקחת אותה כחד משמעית. אך, אם מספר לקוחות מספרים לכם על חוויה לא טובה עם הקייטרינג, כנראה שאתם תצאו עם חוויה לא יותר טובה מהם. לכן, חשוב מאוד לבדוק את בתי העסק לפני שאתם סוגרים אותם.

 

שירות ויחס

תקופת החתונה ובעיקר יום החתונה עצמו, יכולים להיות קשים ולחוצים מאוד. לכן, נסו להקיף את עצמכם בצוות מרגיע ונעים. בשביל תחושת הנוחות הרוגע שלכם, בחרו עסקים בהם האנשים ובעיקר בעלי העסק, נעימים, נינוחים ונחמדים. החיבור שלכם עם בעלי העסק, הוא חיבור חשוב מאוד ולכן בעת בחירת הקייטרינג התייחסו גם לצוות שמגיע איתו וליחס אותו הצוות נותן לכם.

 

עמדת חלוקה

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו