אירוע קטן – זיכרון גדול! איך לארגן אירוע בלתי נשכח

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

לכל אירוע יש את הייחודיות שלו. הרגע הזה שאסור לוותר עליו, וכולם מחכים לו בכיליון עיניים. בבר מצווה זהו הנאום המסורתי, בחתונה זה יהיה הסלואו כרגע האינטימי ביותר של החתן והכלה לאחר שבירת הכוס, ובאירוע של העבודה כולם יחכו לרגע ה"לחיים" של כל העובדים.

אבל מהו הסוד לארגון אירוע בלתי נשכח? איך נבנה זיכרון שייחרט לאנשים ועליו ידברו בשיחות מסדרון חודשיים קדימה? המאמר שלפניכם מציע דרכים מעניינות.

 

אופי האירוע

כמובן שאין מסיבת רווקות דומה לארגון אירוע בר מצווה. בכל אירוע יש מאפיינים מרכזיים שונים, ויש לשים עליהם דגש. אם אתם עומדים לארגן את יום הנישואין ה-35 של ההורים שלכם, כדאי לעשות משהו יותר אינטימי, כשאפשר לוותר על די ג'יי וצ'ייסרים של טקילה. לעומת זאת, אם אתם עומדים לקראת היום הכי גדול בחייכם – החתונה המיוחלת, אפשר להתפרע קצת יותר וליהנות מרמה גבוהה של הפקה. אם זו החגיגה השנתית, תוכלו גם לקבוע מסעדה לאירועים קטנים. זכרו – אופיו של האירוע הוא חשוב, ויש להתאים את ההפקה לסוג האירוע.

 

סוג האוכל

כמארגני האירוע, השתדלו לעשות הכל בשביל שכולם יצאו מרוצים. אם אתם אנשים שאוהבים על האש ביום העצמאות ומחכים לו כל השנה, כנראה שמסעדת בשרים טובה תהיה קליעה במטרה. אם אתם אנשים שאיטליה השאירה עליכם חותם – אולי ארוחה חלבית שכוללת פיצות ופסטות תשאיר את החותם הרצוי. אל תשכחו להתחשב בבני משפחה צמחוניים/טבעוניים, וכמובן בילדים קטנים שהתפריט אצלם אינו רחב כמו אצל מבוגרים.

 

מזכרות

אם זהו אירוע חד פעמי, השתדלו לתעד אותו ככל האפשר. תבקשו להשכיר צלם מגנטים או צלם וידאו שידאגו להזכיר לכם את מה שאלכוהול מחק. לפעמים, מבט קטן במגנט שנמצא על המקרר יכול להעלות זיכרונות מרגשים.

 

מחיר האירוע

כולנו רוצים להרים הפקה שתשאיר טעם של "וואו", וכשכל פעם שיארגנו אירוע בחברתכם- יצטרכו להשוות אותו לאירוע שהרמתם. אך אין צורך לצאת מהכלים, מאחר וגם אירוע קטן יכול להזכיר זיכרון גדול. בעולם הצריכה המודרני, כשהכל חייב להיות בענק – לפתע אנשים למדו להעריך פשטות. את הצניעות של פעם. שלא כל יום הולדת חייבת להיות הפקת השנה, וכל ארגון חתונה מסתכם במחיר דירה בת"א. עם ארגון אירוע נכון והשוואת מחירים נבונה, תוכלו להשאיר את החותם הרצוי מבלי המחשבה על לקיחת משכנתא.

 

סיכום

אירוע קטן יכול להיות מתעתע, מאחר והתרגלנו לעשות הכל בגדול. אך אין ספק שמסעדה שתספק אוכל ברמה קולינרית גבוהה, או אולם אירועים שנותן אווירה של אירוע השנה – יכולים בקלות לעשות את העבודה. למשפחה ולקרובים לא אכפת כמה הוצאתם על האירוע, חשוב להם הרגשת ה"ביחד". חשוב להם שתעשו משהו בלתי נשכח, שישאיר זיכרון של שמחה מבורך.

מסעדה לאירועים קטנים

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו