אטרקציות בין ההרים: מה עושים עם הילדים ברמת הגולן?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

מזג האויר הנפלא והפריחה הנהדרת מוציאה מטיילים רבים מן הבית אל שמורות הטבע ברמת הגולן, חבל הארץ הצפוני שלנו שמאופיין בנופים עוצרי נשימה, חווית טבע אמיתית והרבה מים זורמים. אתר קרמל מציע לכם שפע של אטרקציות ברמת הגולן כדי שיום הטיול יהיה מושלם.

 

אתר קרמל

אתר קרמל הוקם על מנת לשמש פלטפורמה לבתי עסק, מסעדות, אטקציות ועוד בכל רחבי הארץ כדי שכל טיול יהפוך לחוויה וכל בילוי מחוץ לבית יהיה מושלם. באתר תוכלו למצוא שפע של רעיונות לימי הולדת, ימי גיבוש חברה, טיולים עם המשפחה ועם חברים, טיולים רומנטיים ועוד, כך שבכל פעם שתרצו למצוא משהו, כמו לדוגמא אטרקציות ברמת הגולן, תוכלו להכנס לאתר ולגלות חוויות חדשות ומרגשות.

אטרקציות בין ההרים: מה עושים עם הילדים ברמת הגולן?

רמת הגולן

רמת הגולן הוא חבל הארץ הצפוני של ישראל ובו ממוקם הר החרמון. הוא מתאפיין בנופים פראיים של טבע עוצמתי, שרידי הרי געש לא פעילים ועתיקות של ישובים יהודיים קדומים. הוא שופע נחלים, מפלים, בריכות מים טבעיות ויערות של עץ אלון ועצים ארצישראלים נוספים. בעונת החורף הוא עשוי להיות מושלג.

 

אטרקציות ברמת הגולן עם ילדים

רמת הגולן היא מקום מושלם לבילוי עם ילדים. הנוף המדהים, הטבע והשלווה, כל אלו הופכים את רמת הגולן לאחד המקומות המועדפים לטיול במיוחד בחודשי האביב כשהכל מסביב פורח ומוריק. באתר של קרמל תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות ברמת הגולן, בחרנו עבורכם חמש אטרקציות מובילות להנאתכם:

  1. אתר החרמון – ההר הגבוה ביותר בישראל והמושלג בחודשי החורף הינו אתר מרגש במיוחד לילדים שיכולים לחוות בפעם הראשונה בחייהם מגע ומשחק עם שלג אמיתי.
  2. תצפית למפל סער – המפל העוצמתי אשר לאחר גשמים מרובים הוא זורם בעוצמה רבה. הסביבה הירוקה והנאה שפורחת הודות למקור המים משמשת איזור נפלא לפיקניקים וטיולים בחיק הטבע.
  3. שביל הגולן – השביל המסומן מתחיל בהר החרמון ויורד עד לכינרת וחוצה את הנופים עוצרי הנשימה של הגולן והגליל. ניתן ללכת בו או לרכב באופניים, ללכת את כולו לאורך מספר ימים או לסייר רק בחלקים ממנו.
  4. נחל זוויתן – סיור לאורכו של נחל זויתן על בריכות המים והמפלים הגבוהים שלו הינה חוויה מופלאה של עוצמת הטבע.
  5. יער אודם –  אחד היערות היפים בישראל, עצי אלון עתיקים ולעיתים גם מעטה שלג דקיק בחורף. באתר ישנו מכתש וולקני עתיק שניתן לבקר בו. בנוסף ניתן לבקר גם ביער האיילים הנמצא בתחומי מושב אודם.

 

לסיכום

רמת הגולן מתאפיין בשפע של מפלי מים, נחלים ובריכות טבעיות, יערות פראיים וטבע עוצמתי. מומלץ לבקר בהר החרמון המושלג ולסייר בשבילים המסומנים. באתר קרמל תוכלו למצוא אקטרציות רבות לבילוי עם הילדים ברמת הגולן לחוויות מופלאות ובלתי נשכחות.

אטרקציות בין ההרים: מה עושים עם הילדים ברמת הגולן?

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו