לא רק לבני אדם – אוכל איכותי לכלבים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים חדשים
היה טעים?
שתפו עם החברים!

אוכל איכותי לכלבים הוא לא סתם פינוק. הכלב שלכם אוכל אותו מזון כל יום, ולכן כל חסר תזונתי באוכל עשוי להיות בעל השפעות אדירות על הבריאות שלו. נוסף על כך, הארוחות היומיות הן מרגעי השיא המרגשים ביותר עבור הכלב, וחבל מאוד להפחית את ההשפעה שלהן עם אוכל לא טעים. במאמר זה נסקור כמה נקודות חשובת הנוגעות לחשיבותו של אוכל איכותי לכלב.

 

מה מכיל אוכל כלבים סטנדרטי?

רבים אשר פונים אל חנויות מזון לחיות בפעמים הראשונות, מתקשים להבין מדוע לא פשוט לבחור באוכל כלבים הסטנדרטי והרגיל. הם לא מבינים מדוע עליהם להשקיע באוכל ברמה גבוהה כמו מונג' כבש, ולא להסתפק באוכל סטנדרטי. חשוב להבין, אוכל כלבים סטנדרטי ופשוט, מורכב פעמים רבות מדברים שאם לא הייתם רואים אותם בצורתם המעובדת, לא היה עולה על דעתכם לתת לכלבכם לאכול אותם. מעבר לשאריות שלא נמצאו ראויות למאכל אדם ממפעלי השחיטה, אוכל סטנדרטי לכלבים מכיל פעמים רבות גם חומרים משמרים, מייצבים ועוד. החקיקה בנושא, שיכלה לשמור על בריאותם של הכלבים ולהקפיד על תנאי ייצור נאותים, פשוט לא קיימת, ולכן אין לכם דרך לדעת באמת מה הכלב שלכם מכניס לפה.

 

איך ניתן לזהות שהכלב נהנה מהמנה?

אוכל כלבים איכותי לא נוצר רק בשביל לשמור על בריאות הכלב, ועל תפקודו התקין. הכלב הוא לא מכונה שצריך לתחזק, הוא שותף לחיים, חבר אמת, שבעליו רוצים להפוך את חייו לטובים ככל שניתן. אנשים אשר רק התחילו את הקשר עם כלבם החדש, עשויים להתקשות בזיהוי הרגש שלו, וחיבתו למנה המוגשת לו. מנות כמו בריט כבש, אשר הן מהטעימות ביותר עבור רוב הכלבים, מעוררות תגובה חזקה מאוד, אך מנות איכותיות אחרות עשויות לעורר תגובה צנועה בהרבה. ניתן לראות את הקצב בו הכלב מסיים את מנת האוכל שלו, ולעקוב אחר ההתרגשות שלו לקראת זמן ההגשה שלה. בנוסף, כלב אשר נהנה מאוד מארוחתו שלו, יתפתה פחות לבקש אוכל מבעליו בזמן הארוחות המשפחתיות, ולא יחטט בפחים או יחפש מנות של כלבים אחרים בישוב.

 

מאפיינים חיצוניים המעידים שהתזונה נכונה

בעלי כלבים צריכים לזהות בעיות בריאותיות של כלבם לא רק בעת משברים כמו מחלות, אלא גם בימי השגרה. יש מספר מאפיינים חיצוניים אשר מעידים פעמים רבות על בריאותו של הכלב, שחשוב לשים אליהם לב. קודם כל, הפרווה. פרוותו של כלב צריכה להיות מלאה, ללא קרחות גם בזמן השרת השיער של הקיץ. פרווה של כלב בריא במיוחד, שנהנה מתזונה איכותית, תהיה מבריקה, ונעימה למגע, והשיער חזק ולא שביר. מאפיין חיצוני נוסף נוגע לאנרגיות של כלבכם. כלב אשר מקבל תזונה אשר לא מתאימה לו, עשוי להשקיע זמן רב בעיכול, מה שייראה לבעלים כמחסור חמור באנרגיות.

סק אוכל

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו